روش های برجسته کردن لب

روش های برجسته کردن لب https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

روش های برجسته کردن لب

2064

جذاب ترین قسمت صورت افراد لب های آن ها است که در نگاه اول می تواند افراد را جذب کند و تحت تأثیر قرار دهد. در کل لب های افراد تأثیر به سزایی در زیبایی افراد مخصوصأ خانم ها دارد. 

حجم لب و بافت های اطراف لب به مرور زمان کاهش می یابد و اگر این اتفاق رخ دهد، لب های افراد خشک و چروکیده و ظاهری نامناسب از خود نشان می دهد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های پدیدار شده است که می توان به برجسته کردن لب کمک کرد و همچنین روش های خانگی تأثيرگذاري نیز وجود دارد که موجب حجم زیاد و برجستگی لب ها می شود که برای پی بردن به ادامه مطلب افزايش دائمی حجم لب در خانه با ما همراه باشید.

افزایش دائمی حجم لب در خانه

افراد زیادی که هستند که به زیبایی خود و همچنین ظاهر خود اهمیت می دهند. این زیبایی ظاهری می تواند به هر قسمتی از صورت مختصر شود به عنوان مثال لب های افراد از کم‌حجم باشد برای آن ها معضل به حساب می‌ آید و به دنبال روش هایی برای حجم دار کردن لب هایشان هستند. روش های برجسته کردن لب و افزایش دائمی حجم لب در خانه عبارت است از:

  • استفاده از بالم لب های گوناگون

بالم لب ها به انواع مختلفی و برند های مختلفی تقسیم بندی می‌ شوند که بالم لب وازلین که یکی از بهترین بالم لب ها‌یی حساب می‌ آید که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. این بالم لبا دارای ترکیباتی سرشار از خواص نرم کنندگی، رطوبت رسانی و تغذیه کنندگی برای پوست دارد که در ترمیم پوست لب بسیار کمک خواهد کرد. وجود ویتامین e در بالم لب سبب شده است که براقیت و درخشندگی لب ها افزایش یابد.

  • استفاده از دارچین برای حجم دادن به لب

لب های شما دارای پوستی حساس است و نباید هر موادی که در فضای مجازی می‌بینید را استفاده کنید. ابتدا بخش کمی از آن مواد را بر روی پوست دست خود و یا گوشه ای از لب های خود امتحان کنید و اگر مشاهده کردید که عوارضی ندارد و نتیجه می دهد، می توانید از آن مواد برای سراسر لب ها استفاده کنید. 

دارچین مویرگ های لب را تحت تحریک قرار می دهد و سپس سبب برجسته کردن لب ها می شود و برای کاهش این تحریک‌ پذیری باید از وازلین و روغن نارگيل استفاده کرد که باعث نرم کردن لب ها و کاهش اثر دارچین می شود. 

ابتدا لب های خود را چرب کنید و سپس با انگشت خود کمی پودر دارچین به لب های خود اضافه کنید و به مدت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه آن را بر روی لب های خود ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

  • استفاده از قالب یخ

روزی ۲ مرتبه می توانید لب های خود را با یخ ماساژ دهید که این کار سبب می شود سلول های تیره از روی پوست فرار کنند و پوست لب درخشان و روشن شود.

  • ریختن فلفل بر روی لب ها

مقدار ناچیزی از فلفل قرمز را با یک نرم‌کننده لب ترکیب کنید و ترکیبات دیگری مانند یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل، یک سوم قاشق غذا خوری از کاکائو ذوب شده، بیست قطره روغن بادام شیرین و به ۲ قطره اسانس فلفل قرمز اضافه کنید. 

این ترکیب به دست آمده را حدود ۱ الی ۲ دقیقه بر روی لب هایتان ماساژ دهید و باید توجه داشته باشید که پوست شما به فلفل حساسیت نداشته باشد.

  • موم زنبور عسل

شما نیز می توانید برای حجیم‌ کردن لب و برجسته کردن آن از مقداری موم عسل استفاده کنید و بگذارید دقایقی بر روی پوست شما بماند.

  • استفاده از قرص و کپسول ویتامین  E

می توانید از کپسول ویتامین E برای این کار استفاده کرد به طوری که محتویات داخل آن را بر روی لب ها قرار می دهیم و ماساژ لب را شروع می کنیم.

  • ورزش لب ها

هر روز باید با لب ها حرکت های مختلفی را انجام داد که باعث خوش فرم شدن آن می شود.

  1. هر روز به مدت ۱۵ مرتبه لب ها خود را به یکدیگر فشار دهید و به سمت راست حرکت دهید و پس از کمی صبر به سمت چپ نیز این کار را انجام دهید  و این کار را تا پانزده مرتبه در روز باید انجام دهید.
  2. لب های خود را مانند حالت سوت زدن نگه دارید و روزی سه الی پنج مرتبه سوت بزنید.
  3. لب های خود را مانند حالت بوسه نگه دارید و مانند عقربه های ساعت بچرخانید و در روز ۱۰ الی ۱۵ مرتبه این کار را تکرار کنید و همین امر باعث می شود که لب ها کمی حجم دار تر شود.
  4. لب های خود را بسته نگه دارید و تا جایی میتوانید لبخند بزنید که لب هایتان کشیده شود و سپس لب های خود را جمع کرده و به سمت جلو هدایت کنید و تا جایی ممکن است عضلات لب ها را منقبض کنید و این کار را در روز ۲۰ مرتبه انجام دهید.

تزریق چربی به پشت دست

  • داروخانه

محصولاتی نیز در داروخانه وجود دارد که سبب حجم دادن به لب ها می شود. فقط باید توجه داشته باشید که برندهای معتبر و شناخته شده استفاده کنید چراکه که پوست لب بسیار حساس است.

  • آرایش کردن لب

سریع ترین و بی هزینه ترین روش برای حجم دهی به لب، آرایش لب است که بسیار موقتی است و سریعاً از بین خواهد رفت. در این روش باید کمی هایلاتر بر روی لب ها بزنید و سپس خط لب را از لب ها بالا تر بکشید و پس از آن رژ لب را نیز بزنید و شاهد لب های حجیم شوید.

  • استفاده از روغن نعنا

این روغن نه تنها اثر تسکین دهندگی برای لب ها دارد بلکه به عنوان یک حجیم دهنده برای لب ها عمل می کند چراکه به بهبود گردش خون در رگ ها کمک فراوانی می‌ کند. زمانی که روغن نعنا را به لب هایتان می زنید شاهد ورم لب می شوید.

  • استفاده کردن از لیوان برای حجم دادن به لب

ابتدا از بالم لب بر روی لب ها بمالید و سپس لیوان را طوری قرار دهید که دور تا دور لب ها را بگیرد و هوا را به داخل بکشید. طوری باشد که لیوان به صورت کاملا چسبیده باشد و به هیچ عنوان هوا از آن خارج نشود. 

این کار را تا ۲ ثانیه انجام دهید و سپس لیوان را رها کنید. هر روز این مراحل را در ۴ مرتبه در روز انجام دهید و شاهد برجستگی لب های خود شوید.

  • افزایش حجم لب با استفاده از روغن خراطین

این روغن به عنوان یکی از بهترین روغن ها برای حجم دادن به اندام های افراد است. این روغن تشکیل شده از روغن امگا 3، 6، 9 است و دارای پروتئین و کلاژن و ویتامین e است که می تواند گزینه مناسبی برای بدای بزرگ کردن حجم لب هایتان باشد. 

این روغن را روزی یک مرتبه به مدت یک ماه پشت سر هم هر روز بر روی لب هایتان ماساژ دهید و از برجستگی لب های خود لذت ببرید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید روغن خراطین، اصل آن را تهیه کنید.

  • نوشیدن آب به مقدار زیاد

نوشیدن آب فراوان باعث خوش فرم شدن لب، برجستگی و همچنین نرم کنندگی و آب رسانی به پوست می شود. نوشیدن آب نه تنها برای لب ها بلکه برای تمامی پوست صورت مفید است و به همین دلیل است که توصیه می شود از نوشیدن آب در طول روز به مقدار کافی فراموش نکنید. 

این کار سبب می شود که نتیجه فوق العاده ای را برای روشنایی و برجستگی و درخشندگی پوست لب به جا می گذارد.

  • تزریق ژل

هر چند در رابطه با برجستگی و حجم دادن خانگی صحبت می شود اما نباید ناگفته بماند که تزریق ژل به لب ها نیز روش مؤثری است که لب ها را بسیار حجیم می کند. برای تزریق ژل به لب ها باید یه پیش بهترین کلینیک ها از جمله کلینیک الهام بروید چراکه لب ها جز حساس ترین نقاط بدن به حساب می‌ آید و همچنین این کار باید زیر نظر پزشکان نخبه و کاربلد و با تجربه ای انجام شود. شما نیز می توانید برای اینکه انجام این تزریق با اطمینان کامل به کلینیک الهام مراجعه کنید و از دکترها و متخصصان با تجربه در آنجا بهره مند شوید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ماندگاری تزریق فیلر یا ژل در نواحی مختلف و هزینه های تزریق فیلر را نیز مطالعه کنید.

نتیجه گیری

داشتن لب های برجسته و مناسب به زیبایی افراد می افزاید و سبب می شود تا افراد دارای اعتماد به نفس شوند. افرادی از لب های برجسته برخوردار هستند که بسیار راضی و خشنود اند؛ اما افرادی که از لب های کوچک و ظریفی برخوردار هستند نیز باید به راهکارها و روش های گوناگونی دست بزنند و اقداماتی را انجام دهند. 

روش های بسیاری وجود دارد که هم می توان در خانه انجام داد و هم‌ می توان از کلینیک ها و پزشکان کمک گرفت. راهکارهای در منزل بسیار زیاد و راحت است و هر کدام از آن ها را اگر بخواهید انجام دهید، می توانید در کوتاه ترین زمان این کار را انجام دهید و نتیجه فوق العاده را مشاهده کنید.


روش های برجسته کردن لب https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله این روغن ها بسیار مفید و سرشار از ویتامین هستند که برای فرم دادن و حجم دادن به لب کارایی دارد. از این روغن ها باید مقدار کمی بر روی لب ماساژ داد و تا مدت یک ماه پشت سر هم هر روز از آن استفاده کرد. این روغن ها را باید بر روی لب ماساژ داد و تا زمانی جذب پوست لب می شود این کار را ادامه دهید و به هیچ عنوان آن را شست و شو ندهید.

ورزش دادن به صورت و لب برای سلامتی آن ها مفید است و همچنین استفاده از این روش می تواند باید حجم دادن و برجستگی لب ها شود. مراحل گوناگونی وجود دارد که در بالا توضیح داده شده است و آن مراحل را باید به طور مرتب هر روز انجام داد و پس از گذشت چند روز دارای لب های برجسته و زیبا می شوید.

قالب های یخ را به طور مرتب روزی یک مرتبه بر روی لب بگذارید و سپس شاهد ورم و افزایش حجم آن شوید. یخ به دلیل سرد بودن بیش از حد بر روی هر کدام از نقاط حساس پوست گذاشته شود، حجم لب را افزایش می دهد و لب ها را برجسته و زیبا می‌ کند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: روش های برجسته کردن لب دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone