جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟

جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟

1768

چگونگی انجام جراحی بلفاروپلاستی یکی از سوالات متداول بسیاری از زیبا جویان کلینیک الهام بوده است؛ چشم های انسان ها مهم ترین نقطه زیبایی چهره آن ها محسوب می شود که این زیبایی می تواند به دلایل مختلف و یا به مرور گذشت سن افراد تغییر کند. 

افرادی که دارای پلک های اضافی هستند باید به سمت عمل های زیبایی و جراحی های بلفاروپلاستی بروند. این جراحی نیز بسیار مهم و خطرناک‌ است و باید در کلینیک های معتبر و با تجربه مانند کلینیک الهام انجام شود.

جراحی بلفاروپلاستی

همان گونه که به دنبال زیبایی هستید، بنابراین به دنبال روش های زیبایی نیز خواهیم گشت. جمع شدن چربی های اضافی بر پشت پلک بسیار ناخوشایند بوده است و باید حتما جراحی شود.

این کار باعث جوان تر شدن چشم ها، از بین رفتن چین و چروک های دور چشم می شود. یکی از دلایل دیگر این جراحی برای از بین بردن موانع بینایی ناشی از پلک های افتاده است.

مراحل جراحی بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی می تواند شامل پلک پایین و پلک بالا شود. در طی فرایند جراحی برش هایی زیر پلک نزدیک چشم ایجاد می شود. این برش ها به گونه ای انجام می شود که تا بهبودی کامل چشم، قابل مشاهده نمی باشد. 

قبل از هر کاری پزشک متخصص، محل برش و برداشتن چربی ها را به طور کامل مشخص می کند. این برش به کمک ابزار دقیق جراحی انجام می شود و به کمک بخیه، محل های زخم را به یکدیگر متصل می کنند. اندازه و میزان چربی اضافی چشم ها به نظر و معاینه پزشک بر می گردد.

کاربرد عمل افتادگی پلک

درمان افتادگی پوست و یا شلی پوست پلک بالا که موجب چین و چروک های روی پلک افراد می شود و می تواند باعث کم بینایی افراد و مشکلاتی در انحنای پوست چشم شود. یا اینکه درمان افتادگی پوست ناشی از احساس سنگینی پوست اضافه که باعث کم سو شدن دید افراد می شود. در این گونه شرایط جراحی بلفاروپلاستی به کمکتان می آید.

  • از بین بردن پُف و ورم پلک ها
  • از بین بردن پف و ورم زیر چشم
  • از بین رفتن چربی اضافی زیر چشم
  • برداشت پوست و چربی اضافی برای از بین بردن چین و چروک های زیر چشم

روش انجام عمل افتادگی پلک 

عمل افتادگی پلک به گونه ای است که چربی های اضافی پلک بالا و پلک پایین در این عمل توسط جراح برداشته می شود. همچنین این عمل از سنگین شدن و افتاده شدن پوست چشم جلوگیری می کند. این عمل ها در پلک بالا و پلک پایین به طور جداگانه انجام می شود که این عمل به صورت زیر است:جراحی بلفارو

بلفاروپلاستی پلک بالا

این نوع بلفاروپلاستی در پلک بالا انجام می شود تا به هماهنگی و استحکام پوست بین ابرو و بالای مژه کمک کند. این جراحی می تواند کمک بسیاری در رفع سنگینی پوست بالای پلک کند و چروکیده شدن پلک ها با این عمل به حداقل ممکن می رسد. 

این عمل به گونه ای انجام می شود که در هنگام برس و بخیه، هیچ ردی از آن دیده نمی شود یعنی در حالت باز بودن چشم ها، رده های بخیه پشت چشم می افتد و قابل مشاهده نمی باشد.

بلفاروپلاستی پلک پایین

این جراحی روی پلک پایینی انجام می شود تا به افتادگی پوست و برجستگی گونه ها کمک کند. این عمل برای از بین بردن رنگ تیره چشم و پف زیر چشم کمک می کند. 

در این جراحی، حراج شما دقیقا زیر پلک ‌پایین را شکاف کوچکی می دهد و چربی های اضافی را خارج می کند. بخیه های به کار رفته در این عمل قابل جذب هستند. این عمل زمان بیشتری نسبت به عمل پلک بالا طول می کشد و در زمان ممکن است به ۲ ساعت برسد.

کاندیدای مناسب جراحی بلفاروپلاستی

  • کسانی که پوست اضافی و چروک هایی بر بالای و زیر چشم خود دارند
  • کسانی که بر روی پلک بالایی خود چربی های اضافی مشاهده می کنند
  • افرادی که داری پف زیر چشم باشند
  • افرادی که پایین پلک هایشان افتاده باشند
  • کسانی که زیر چشم هایشان پوست اضافه و یا پوست چروکیده داشته باشند
  • افرادی که از مشکلات حاد چشمی و کم بینایی خود رنج می برند

سن لازم برای انجام بلفاروپلاستی 

اکثر افرادی که تحت عمل جراحی پلک قرار می گیرند در سن 30 سالگی یا بالاتر هستند. اما هیچ شرط سنی واقعی برای بلفاروپلاستی وجود ندارد.   

می توان این عمل را با خیال راحت در بیماران جوانتر هم انجام داد. گفته می شود، جراحان زیبایی معمولاً توصیه می کنند حداقل تا سن 18 سالگی برای انجام این عمل صبر کنید.

بهترین کلینیک برای انجام جراحی بلفاروپلاستی در تهران

افرادی که به دنبال بهترین کلینیک برای انجام جراحی بلفاروپلاستی می گردند، می توانند در اینجا به درستی راهنمایی شوند. این افراد می توانند به کلینیک الهام مراجعه کرده و از متخصصان خبره در آنجا کمک بگیرند و مشورت هایی را با آن ها داشته باشند. اگر در این کلینیک عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید، بعد از عمل به چهره زیبا و دلخواه خود خواهید رسید.

تزریق چربی به پشت دست

آمادگی های قبل از انجام جراحی بلفاروپلاستی

برای نتیجه گرفتن بهتر از این جراحی باید به توصیه های پزشک قبل و بعد از جراحی توجه کنید و در صورت دیدن بروز مشکل با پزشک متخصص خود مشورت کنید. اقدامات قبل از عمل بلفاروپلاستی عبارت است از:

  • در ابتدا آزمایش های لازم و ضروری را انجام دهید
  • تقریبا ۶ هفته از سیگار کشیدن دوری کنید زیرا ممکن است باعث کاهش بهبودی پوست شما شود
  • داروهایی که پزشک متخصص تجویز کرده است را به طور منظم مصرف کنید
  • از داروهای ضدالتهابی حتما استفاده کنید
  • رژیم غذایی توصیه شده را استفاده کنید و برنامه غذایی سالمی را داشته باشید

دوره نقاهت بعد از بلفاروپلاستی 

بیمارانی که تحت عمل لیفت پلک فوقانی قرار گرفته اند، معمولاً پس از 7 تا 10 روز می توانند به زندگی روزمره خود برگردند. زمان بهبودی برای جراحی پلک پایین کمی طولانی ‌تر است، چیزی حدود 10 تا 14 روز زمان می برد.

ماندگاری جراحی بلفاروپلاستی 

این جراحی بر روی پلک‌های بالایی و یا پایینی انجام می شود و میزان ماندگاری بروی پلک های بالایی و پایینی نیز متفاوت است. به این شکل که زمانی که روی پلک‌های پایینی انجام می ‌شود، نتایج طولانی‌ مدتی را به ما خواهد داد طوریکه بیماران به ندرت نیاز به مراجعه و ویزیت نتایج عمل خود دارند. 

اما وقتی که بر روی پلک بالایی انجام می شود، مدت ماندگاری آن اغلب حدود هفت سال باقی می ماند. البته تمام اینها به رعایت مراقبت های پس از جراحی بلفاروپلاستی بستگی دارد.

خطرات بلفاروپلاستی 

خطرات احتمالی لیفت پلک عبارتند از: عفونت و خونریزی، چشم های خشک و تحریک شده، مشکل در بستن چشم یا سایر مشکلات دیگر.

آیا جراحی بلفاروپلاستی نیاز به بیهوشی دارد؟

بلفاروپلاستی اغلب به صورت سرپایی انجام شده و حتی فرد نیاز به بستری شدن در بیمارستان هم ندارد . برای انجام این عمل معمولا از بیهوشی استفاده نمی شود و تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد. از اینرو عوارض و خطرات  بیهوشی در این عمل گزارش نشده است. 

بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

همانطور که پیشتر اشاره شد جراحی بلفاروپلاستی با تزریق بی حسی موضعی انجام  می شود. این عمل جراحی 1 تا 2 ساعت به طول می انجامد. البته طول این زمان بستگی به این دارد که قراراست کدام نوع ازعمل  پلک را انجام دهید. اینکه آیا می خواهید بافت چربی اضافه ی زیر چشم را بردارید ؟ و یا می خواهید پوست زیر چشم هایتان را بکشید؟ و یا اینکه می خواهید افتادگی پلک بالایی خود را بهبود بخشید؟ 

علائم هشدار دهنده

به طور کل عمل بلفاروپلاستی کاملا ایمن و بدون خطر است و هیچ‌گونه ریسک و خطری شما را تهدید نمی کند. از این رو باید به توصیه های پزشک معالج گوش دهید تا دوره نقاهت بعد از عمل به اتمام برسد. اما در برخی از موارد ممکن است علائمی  در بیمار بروز کند که سریعا باید مشکل به وجود آمده را با پزشک معالج خود به اشتراک بگذارند.  علائم هشدار دهنده عبارتند از:

  • به طور کل؛ کبودی و ورم اطراف چشم باید بعد از چند روز به سمت بهبودی حرکت کند. اما اگر ورم و کبودی ها بیشتر از گذشته شد سریعا به پزشک متخصص را خبردار کنید. 
  • بعد از اینکه عمل بلفاروپلاستی صورت گرفت؛ پزشک برخی از مسکن ها را برای کاهش درد شما تجویز می کند. اگر میزان درد به گونه ‌ای بود که با استفاده از قرص ها بهبود پیدا نکرد به پزشک اطلاع دهید.
  • تب؛ یکی از مواردی که به صورت نادر ممکن است؛ بعد از عمل بلفاروپلاستی بروز دهد. در صورتی که دمای بدن شما از ۳۸ درجه فراتر رفت آن را به عنوان یک علائم هشدار دهنده در نظر بگیرید. 
  •   اگر مواد سبز و یا زرد رنگ از محل که در آن جراحی صورت گرفته ؛به بیرون ترشح کرد؛ میتوانید به عنوان یکی از علائم هشدار دهنده به شمار برود. 
  • اگر احساس کردید دچار تنگی‌نفس هستید و یا امکان حرکت کردن برخوردار نیستید باید سریعا به پزشک معالج را خبردار کنید. 

به طور کل موارد بالا در مواقع نادری رخ می دهند و هیچ جای نگرانی نیست اما در صورتی که هر یک از علائم در شما آشکار شد بهتر است  مشکل به وجود آمده را با پزشک معالج مطرح کنید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه های عمل بلفاروپلاستی به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند تعداد پلک هایی که باید تحت جراحی قرار بگیرند؛ شهری که در آنجا عمل را انجام خواهید داد؛ شهرت کلینیکی که انتخاب کرده اید؛ جراح متخصصی که از او وقت گرفته اید، جلسات معاینه ای که توسط جراح مشخص می شود؛ انجام آزمایش هایی که ممکن است پیش ازعمل برایتان در نظر گرفته شود؛ پیشرفته بودن دستگاه ها، تجهیزات و مدلی که برای عمل پلک شما در نظر گرفته می شود.

نتیجه گیری

افرادی که از پف های زیر چشم یا روی پلک برخوردار هستند می توانند برای زیباتر شدن چهره خود به کلینیک پزشکان متخصص مراجعه کنند و عمل های بلفاروپلاستی را انجام دهند. 

این عمل ها برای افرادی که به دلیل پلک اضافی پشت چشم کم بینا می شوند یا افرادی که احساس سنگینی بر روی چشم های خود دارند و همچنین افرادی که سن آن ها زیاد شده است و افتادگی پشت و يا زیر چشم هایشان نیز بیشتر شده است، بسیار مناسب است. این عمل بسیار راحت و مقرون به صرفه می باشد در حالی که زیبایی فوق العاده ای به شما می بخشد.


 جراحی بلفاروپلاستی https://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


این برش های بر روی چین های پلک ایجاد می شود و گاهی اوقات در خارج از پلک به سمت خطوط پنجه کلاغی ایجاد می شود.

تقریبا پس از ۷ الی ۱۰ روز، پس از جوش خوردن کامل پلک ها می توانید آرایش صورت انجام دهید و برای کبودی دور چشم از مواد آرایشی استفاده کنید.

بستگی به عواملی همچون: نخ بخیه، پزشک انتخاب شده و تکنیک های مورد استفاده پزشک دارد. ناحیه پشت پلک بالایی به دلیل بافت های چروکیده و چین های بسیار مکان بسیار مناسبی برای برش است.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone