قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

قیمت و هزينه کاشت ریش

2810

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داشتن ریش و سبیل مخصوصاً داشتن ته ریش آن ها است. آن دسته افرادی که از ریش و سبیل ندارد می توانند با روش های کاملاً طبیعی و با برداشتن فولیکول های مو از بانک موی طبیعی، عمل کاشت را انجام دهند. این بانک مو در پشت سر افراد قرار دارد که با برداشت این موها و کاشت آن ها در صورت، چهره زیبا و مردانه ای را دارا می شوند. برای پی بردن به قیمت کاشت ریش صورت در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه کاشت ریش در تهران

کلینیک های زیاد و معتبری در تهران وجود دارد که انواع کاشت ریش را با دقت و مهارت کافي انجام می دهند. این کلینیک ها به دلیل خصوصی بودنشان از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد به طوری که برای کاشت سبیل باید هزینه های تقریباً بالایی را در نظر گرفت. اگر به دنبال کاشت ریش ارزان قیمت هستید باید به کلینیک های عمومی مراجعه کنید چراکه در آنجا برای این کاشت هزینه های زیادی را از افراد نخواهد گرفت.

کاشت ریش و سبیل به چند روش امکان پذیر است؟

چند روش مختلف برای کاشت ریش وجود دارد که آن روش ها عبارت است از:

  • روش  FUT

این روش برای کاشت مو به عنوان روش تهاجمی شناخته شده است زیرا از توسط عمل جراحی نیز انجام می شود. برای کاشت ریش از روش FUT استفاده می کنند که در اینجا گرافت های مو به صورت نواری جدا می شود. فاصله زمانی برای برداشت مو تا پیوند زدن آن بسیار کم می باشد که این زمان محدود باعث کیفیت عالی موهای کاشته شده می شود. زخم های قسمتی که مو آز آنجا جدا شده است قابل دیدن است و امکان خونریزی در آن ناحیه وجود دارد.

  • روش  FUE

در اینجا گرافت های مو به همراه فولیکول های مو که برای رشد موها نیاز است، از نواحی اهداکننده جدا می شود. در این روش بر خلاف روش FUT جای زخم و بخیه از بین خواهد رفت. این روش جز روش های پرکیفیت و مطلوبی برای بیماران است.

  • روش  SUT

کاشت ریش به روش SUT از نوین ترین روش ها به حساب می آید به طوری که در این روش تمامی فولیکول ها با دستگاه ها و ابزارهای مخصوصی برداشته می شود؛ 

به همین دلیل است که میزان و اندازه خطاها و آسیب ها در برداشت فولیکول بسیار کم می باشد. تراکم موها در این روش نسبت به سایر روش ها بیشتر است. کاشت با این روش بسیار راحت و کم درد انجام می شود و دوره نقاهت آن نیز کم است.

تزریق چربی به پشت دست


قیمت کاشت ریش به چه عواملی بستگی دارد؟

  • تعداد گرافت های مورد نیاز

هزینه کاشت ریش متناسب با تعداد گرافت های برداشته شده و کاشته شده متغیر است. هرچه تعداد گرافت های مو بیشتر باشد به همان اندازه تراکم مو بیشتر می شود و به همین سبب قیمت کاشت ریش افزایش پیدا می کند.

  • انتخاب طرح های گوناگون برای ریش و سبیل

متناسب با الگوی ریزش و کم‌پشتی موها، وسعت ناحیه کاشت متفاوت است به طوری که شاید افراد بخواهند فقط قسمت چانه آن ها کاشت انجام شود یا فقط خط ریش گذاشته شود. به طور کلی هرچقدر هر چقدر وسعت ناحیه کاشت بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیاز است.

  • مراقبت های قبل و بعد از عمل

گاهی اوقات برای بهتر دیده شدن کاشت ریش، باید قبل و بعد از عمل از داروهای مخصوص تجویز شده توسط پزشک استفاده کرد. همچنین از پمادهای آنتی بیوتیک و داروهای ضدعفونی باید استفاده کرد. بعلاوه این مراقبت های پس از کاشت ریش نیز توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود

  • انتخاب کلینیک و پزشک با تجربه

انتخاب کلینیک در افزایش و کاهش قیمت و هزينه کاشت بسیار موثر است به طوری که اگر کلینیک خصوصی که داراي تجهیزات بیشتر و نوین تر است را انتخاب کنید، نسبت به کلینیک های معمولی هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

کاشت ریش چقدر هزینه دارد؟

کاشت ریش چقدر هزینه دارد؟

عمل کاشت ریش بسیار حساس و پرهزینه است به طوری که برای یکدست نشان دادن موهای کاشته شده نیاز به افراد متخصص و کاربلد می باشد. 

کاشت ریش به تنهایی تقریباً ۵ الی ۸ میلیون تومان هزینه را در بر می گیرد. در اینجا باید بگوییم که کلینیک های دیگری نیز وجود دارند که با تجهیزات بیشتر و بهتر این کاشت را انجام می دهند و هزینه های بیشتری را از افراد می گیرند.

افراد مناسب کاشت ریش چه کسانی هستند؟

  1. افرادی که به دلیل سوختگی و آتش سوزی ریش و سبیل خود را از دست داده اند.
  2. افرادی که به دلیل شیمی درمانی و پرتو درمانی به ریزش مو در نواحی صورت دچار شده اند.
  3. کسانی که مادر زادی و یا به صورت ژنتیکی کم مو بوده اند.

عوارض کاشت ریش و سبیل

در این روش بسیاری از افراد هستند که بدون استفاده از هیچ ابزار و وسایل خاصی، با روش های قدیمی و سنتی خود، عمل کاشت ریش انجام می دهند که نتیجه و کیفیت مناسبی را ندارند. 

پیشنهاد می کنیم مقاله مزایا و معایب کاشت ریش را مطالعه کنید.

کاشت ریش به دلیل وجود مستقیم ابزار با داخل پوست شاید در ادامه با عفونت، خونریزی، ریزش مو، کیست های زیر پوستی همراه باشد. اگر پزشک متخصص ماهر و با تجربه‌ ای را انتخاب کنید و کاشت ریش را در آن مکان انجام دهید، دیگر از عوارض کاشت چیزی پدیدار نخواهد شد.

نتیجه گیری

کاشت ریش برای افراد فاقد موی صورت انجام می شود که این کاشت هزینه های زیادی را در بر خواهد داشت. اگر برای کاشت خود به دنبال مکان های با کیفیت و فوق العاده ای هستید باید کلینیک های خصوصی و جا افتاده ای را برای کاشت ریش انتخاب کنید؛ اما با این کار هزینه های زیادی را برای خود می تراشید. این کاشت با روش ها و ابزارهای متعددی انجام می شود که بهترین روش کاشت ریش، روش FUT می باشد.


قیمت و هزينه کاشت ریشhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


تعداد گرافت های کاشت ریش بسیار متفاوت می باشد به طوری که حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ گرافت برای کاشت سبیل، حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ گرافت برای کاشت ریش بُزی، تقریباً ۲۰۰ تا ۳۵۰ گرافت برای کاشت هر خط ریش و تقریباً ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ گرافت برای کاشت مو در خط گونه لازم است.

این عمل دارای درد اندکی می باشد و جراح می تواند این عمل را با استفاده از بی حسی و بدون درد انجام دهد.

-زمان درمان و بهبودی بسیار کم می باشد -نیاز به بخیه در ناحیه برداشت گرافت نمی باشد -نیاز به بریدگی و زخم های عمیق ندارد -روشی غیر تهاجمی یا کم تهاجم است -اثرات زخم ها از بین خواهد رفت -بدون احساس درد

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: قیمت و هزينه کاشت ریش دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone