قیمت جراحی بلفاروپلاستی

قیمت جراحی بلفاروپلاستی https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

قیمت جراحی بلفاروپلاستی

2253

به طور کلی، جراحی بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی پلک است که برخی از افراد به منظور زیبایی یا برای درمان این عمل را انجام می دهند. این عمل در ایران بسیار رایج است و روزانه افراد زیادی این عمل را انجام می دهند. 

بیشتر اوقات پلک های بالایی و برخی از اوقات پلک های پایینی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله روند پیری دچار افتادگی شوند و بعد از مدتی ضعیف یا شل می شوند. 

همچنین این حالت ممکن است در ابروهای فرد نیز تاثیر بگذارد و باعث افتادگی آنها شود. به این حالت افتادگی پلک گفته می شود. اما برای این مشکل درمان وجود دارد.

عمل جراحی بلفاروپلاستی به منظور رفع مشکل افتادگی چشم ها صورت می گیرد. مدت این عمل با توجه به بیمار بین یک تا سه ساعت زمان بر است و جذابیت و جوانی را به چهره فرد باز می گرداند. با انجام این عمل، افتادگی پلک های بالا و همچنین پف زیر چشم به طور کامل برطرف می شود.

چرا بلفاروپلاستی

با اینکه اغلب عمل بلفاروپلاستی جزو عمل زیبایی به حساب می آید، اما بسیاری از افراد این عمل را صرفا به دلیل جنبه درمانی انجام می دهند. چرا که افتادگی پلک باعث می شود که میدان دید این افراد کاهش پیدا کند و اغلب احساس سنگینی در بالای پلک خود دارند. از این رو برای رفع این حالت ها، این عمل را انجام می دهند. 

بلفاروپلاستی

همان طور که گفته شد، بلفاروپلاستی به عمل جراحی پلک گفته می شود که پلک را بازسازی کرده و به نوعی نواقص، ناهنجاری ها و ضعف های پلک را از بین می برد. همچنین با انجام این عمل، پف و چین و چروک زیر چشم ها نیز رفع می شود. 

این عمل عمدتا نوعی عمل زیبایی به حساب می آید، هر چند برخی از افراد به منظور بهتر شدن دید و رفع سنگینی این عمل را انجام می دهند. 

بعد از انجام این عمل، چشم ها جوانتر و شادب می شوند و حالت سنگینی یا افتادگی به کامل رفع می گردد. بنابراین می توان گفت که اگر چه این عمل عمدتا جنبه زیبایی دارد اما گاهی نیز به منظور درمان صورت می گیرد.

افراد واجد شرایط برای عمل بلفاروپلاستی

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که چه افرادی می توانند این عمل را انجام دهند. این عمل عمدتا برای افرد بالای سی سال صورت می گیرد. اما در برخی از افراد به دلیل مشکلات ژنتیکی یا برخی از بیماری ها، افتادگی پلک زود رخ می دهد و نیاز به عمل پیدا می کنند. 

همچنین در قسمت پلک بالایی برخی از افراد، شیار پلک به درستی تشکیل نشده و اغلب چشم های این افراد تنگ است. از این رو، این افراد گزینه های مناسب برای انجام عمل جراحی پلک به حساب می آیند. همچنین افراد مسن نیز می توانند این عمل را به منظور جوانسازی و زیبایی انجام دهند. 

همچنین برای ترمیم شلی بیش از حد پلک ها و یا اصلاح عملکرد آنها این عمل انجام می گردد. 

قیمت جراحی بلفاروپلاستی

قبل از عمل بلفاروپلاستی

این عمل معمولا در کلینیک های زیبایی انجام می شود. برای انجام این عمل بهتر است که به یک کلینیک با تخصص و حرفه ای  در بلفاروپلاستی مراجعه نمایید که بتوانید به نتیجه دلخواه تان برسید. کلینیک الهام با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای و همچنین با به کار گیری جدیدترین و بروز ترین تجهیزات بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه می دهد. 

شما ابتدا می توانید به دکتر متخصص پلک در این کلینیک مراجعه کنید با او مشورت کنید و سپس این عمل را انجام دهید. در ادامه این مقاله درباره جراحی بلفاروپلاستی و هزینه این جراحی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

بیهوشی و عمل بلفاروپلاستی

شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که آیا عمل بلفاروپلاستی به بیهوشی نیاز دارد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این عمل، یک عمل سرپایی است و حتی فرد نیازی به بستری شدن ندارد. عمل بلفاروپلاستی با بی حسی موضعی انجام می گیرد و نیازی به بیهوشی نیست. از این رو خطرات و عوارض یک عمل جراحی در حالت بیهوشی را ندارد. 

از این رو اگر قصد دارید این عمل را انجام دهید نگرن نباشید و استرس نداشته باشید. همچنین گاهی ممکن است که در کنار این عمل، فرد نیاز به انجام عمل های دیگری از جمله عمل تقارن ابرو نیز داشته باشد. که در صورتی که به عمل دیگری نیاز باشد، ممکن است با توجه به نوع عمل از بیهوشی استفاده کنند.

قیمت جراحی بلفاروپلاستی

بسیاری از کسانی که قصد انجام این عمل را دارند ابتدا به این می اندیشند که هزینه انجام این عمل چقدر است. همان طور که گفته شد این عمل در زمره عمل های زیبایی قرار دارد و هزینه انجام عمل های زیبایی اندکی بالا است. هزینه انجام این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد. 

برای مثال اینکه شما چند پلک را عمل می کنید، یا در چه شهری قصد انجام این عمل را دارید یا اینکه در کدام کلینیک این عمل را انجام می دهید همگی در هزینه این عمل تاثیر گذارند. 

قیمت انجام  عمل بلفاروپلاستی با توجه به اینکه در زمره عمل زیبایی است نسبتا بالا است و برای هر پلک بین دو میلیون پانصد هزار تا سه میلیون تومان می شود. با توجه به ظرافت این عمل، بهتر است که آن را در کلینیکی انجام دهید که در کنار قیمت مناسب، تخصص و مهارت لازم را برای انجام آن داشته باشد تا به نتیجه دلخواه تان برسید.

بهترین کلینیک جراحی بلفاروپلاستی در تهران

این واقعیت وجود دارد که انجام این عمل در کلینیک های زیبایی داخل تهران کمی بیشتر از کلینیک های شهرستان ها است. با در نظر گرفتن این عوامل، کلینیک الهام با برخورداری از کادری مجرب و خبره همواره خدمات خوبی را با بهترین قیمت ها به کاربران ارائه داده است. 

تزریق چربی به پشت دست

از این رو، اگر قصد انجام این عمل را دارید، ابتدا با یک پزشک متخصص در کلینیک الهام مشاوره نمایید سپس قیمت ها را استعلام بگیرید. آنگاه متوجه خواهید شد که این کلیینیک در کنار خدمات خوب و تخصصی اش، قیمت های مناسبی دارد.

هزینه بلفاروپلاستی با لیزر

عمل بلفاروپلاستی هم با لیزر و هم بدون لیزر صورت می گیرد. جراحی با لیزر در مواردی از قبیل پف کردن نواحی دور چشم ، تورم زیر چشم و ایجاد برش جراحی، کاربرد دارد. 

افراد زیادی امروزه برای سهولت کار خود به سراغ جراحی با لیزر می روند. ناگفته نماند که این متد خطراتی هم در پی دارد و باید پیش از اقدام درباره آن حسابی تحقیق کنید. 

هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی چقدر است؟

اگر پوست پلک فرد در بالا و پایین دچار شلی شده است و به دنبال درمان این مشکل اما بدون درد می باشد ، این روش می تواند بهترین پیشنهاد ما باشد. متخصصین برای این فرایند از دستگاهی به اسم پلاسما جت استفاده می کنند که در اثر ایجاد سوختگی های سطحی در محل، پلک ها را کشیده و ان ها را تا حدودی صاف می کنند. 

در این متد پوست اضافه را برنمی دارند و یا اینکه از نور خطرناک و شدید لیزر استفاده نمی کنند. البته پیش بینی می شود دو الی سه روز شخص دردهایی در بخش های تحت درمان احساس کند که خیلی سریع این درد ها متوقف می شوند. 

لازم به ذکر است که جراحی بلفاروپلاستی با روش های نوینی مثل پلاسما جت نتایج محدود تری در مقایسه با سایر روش های جراحی دارد و برای همه افراد توصیه نمی شود. و باید گوشزد کنیم که تنها راه درمان قطعی و دائمی افتادگی پلک، انجام عمل بلفاروپلاستی است.

سن مناسب

اگرچه در بسیاری از موارد افتادگی ‌پلک ممکن است در اثر افزایش سن باشد، اما گاهی اوقات مشکلاتی از قبیل ژنتیک و یا تزریق نادرست بوتاکس، توسط افراد سودجو باعث می‌شود تا  افراد دچار افتادگی پلک شوند. 

بنابراین برای عمل بلفاروپلاستی نمی توان محدوده سنی خاصی مشخص کرد.  پس اگر دچار افتادگی پلک در سنین جوانی هستید بهتر است به کلینیک الهام مراجعه کرده تا پزشکان متخصص پس از بررسی پلک، مراحل درمان را آغاز کنند. 

اما به طور کل پیشنهاد می شود بعد از دهه چهل زندگی عمل   بلفاروپلاستی را انجام دهید، چرا که ماندگاری این درمان تا بعد از ۱۲ سال است و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهد داشت.

بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی

 تا حدود دو هفته بعد از عمل ممکن است، نواحی دور چشم شما دچار ورم و کبودی باشد و هیچ جای نگرانی وجود ندارد. بعد از عمل پزشک متخصص زمان های خاصی را مشخص می کند تا به او مراجعه کنید، تا بخیه چشم شما را بکشد. 

اگرچه بسیاری از افراد این تصور را دارند، که دوران نقاهت بعد از عمل بسیار سخت و دشوار است، اما خوشبختانه باید بیان کرد این دوره به راحتی سپری خواهد شد و به هیچ وجه اذیت نخواهید شد. برای اینکه سریع تر ورم دور چشم کاهش پیدا کند، بهتر است از کمپرسور  سرد استفاده کنید، تا میزان ورم کاهش پیدا کند.

همچنین اگر جز افرادی هستید که به فعالیت های سنگین ورزشی علاقه مند هستند، توصیه می شود، بعد از عمل تا یک ماه از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید و به جای آن ورزش‌هایی مانند پیاده‌ روی آرام را در برنامه روزانه خود قرار دهید.  


اگرچه ممکن است در روزهای اول با مشکلاتی روبرو باشید و برخی از فعالیت‌ها را قادر نباشید انجام دهید، اما بعد از گذشت ۱۰ روز می توانید  فعالیت مورد نظر خود را آغاز کنید.  اگر محیط خانه شما به گونه ای است که در آن نور زیادی وجود دارد، باید برخی از لامپ ها را جدا کرده تا نور محیط کاهش پیدا کند. چرا که در روزهای اول بعد از عمل چشم شما در برابر نور حساس است، اما نگران نباشید چرا که بعد از گذشت چند روز این مشکل شما برطرف خواهد شد. 

در صورتی که حساسیت به نور بعد از گذشت دو الی سه هفته باقی ماند، بهتر است مشکل به وجود آمده را برای پزشک خود تشریح کنید و اگر قصد پیاده روی دارید، حتما از عینک آفتابی استفاده کنید تا نور خورشید چشمان شما را اذیت نکند و در آخر لازم به ذکر است به هیچ وجه لنز های طبی را در چشمان خود قرار ندهید چرا که می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

نتیجه گیری 

پس از جراحی زیبایی بینی، جراحی بلفاروپلاستی دومین جراحی رایج در ایران به حساب می آید. اگر چه این عمل، عمدتا برای جنبه های زیبایی انجام می گیرد اما گاهی نیز جنبه درمانی دارد و افراد به دلیل سنگین بودن پلک شان یا تاثیرات آن در دیدشان این عمل را انجام می دهد. عمل جراحی بلفاروپلاستی یک عمل سرپایی است که برای انجام آن نیازی به بیهوشی ندارد. این عمل باید در کلینیک های تخصصی و زیر نظر جراحان مربوطه انجام شود تا فرد به نتیجه مورد نظر برسد. 

 کلینیک الهام در کنار شماست تا تجربه بی نظیری از شادابی و جوانی را به دست آورید. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد. 


 جراحی بلفاروپلاستیhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


داشتن تب 38 درجه یا بالاتر لرز ش شدید حالت تهوع شدید استفراغ افزایش درد، تورم و قرمزی در محل های جراحی باز شدن بخیه تنگی نفس ناگهانی یا مشکل در تنفس هر گونه علائم غیر عادی

تورم و کبودی بسیار طبیعی است، اگرچه شدت آن از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. اگر بلفاروپلاستی پلک بالایی داشته باشید، کبودی باید در عرض 1-2 هفته کاهش یابد، در حالی که رفع کبودی بلفاروپلاستی پلک پایین 2-4 هفته زمان می برد.

بلفاروپلاستی یک روش دردناک نیست و بهبودی آن نسبتا سریع است. درد بعد از جراحی معمولاً خفیف بوده و با مسکن های مناسب قابل کنترل است. پزشک متخصص حتما بعد از عمل برایتان مسکن مناسب را تجویز می کند. اکثر بیماران همچنین می‌توانند در همان عصر یا صبح روز بعد از عمل از جای خود بلند شوند و به طور معمول راه بروند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: قیمت جراحی بلفاروپلاستی دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone