بهترین مرکز جراحی بلفاروپلاستی

بهترین مرکز جراحی بلفاروپلاستی https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

بهترین مرکز جراحی بلفاروپلاستی

2375

بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار افتادگی پلک می شوند و به دنبال این هستند که با انجام عمل بلفاروپلاستی این مشکل را رفع نمایند. علل مختلفی می تواند باعث افتادگی پلک چشم شود اما متداول ترین دلیل است که با بالا رفت سن، سلول ها کارایی خود را از دست می دهند و باعث شل شدن و افتادگی پلک می گردند. 

افرادی که دچار افتادگی پلک هستند، اکثر چهره خسته و غمگینی دارند و برای رفع این حالت، تنها و دائمی ترین راه این است که جراحی بلفاروپلاستی انجام دهند. اما باید این عمل در کلینیکی انجام شود که امتحان خود را پس داده و افردی که این عمل را انجام داده اند کاملا از آن راضی هستند. 

از این رو شما می توانید درباره کلینیک مورد نظر تحقیق کنید، از مراجعین آن سوال بپرسید و در سایت های مختلف راجع به آن بخوانید. همچنین حتما قبل از عمل نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید تا با خیال راحت این عمل را انجام دهید و بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. در ادامه به طور جزیی تر درباره عمل بلفاروپلاستی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

جراحی بلفاروپلاستی

این جراحی که در واقع همان عمل رفع افتادگی چشم است به منظور کشیدگی پلک  و برش قسمت های اضافه آن صورت می گیرد. این عمل کاملا جنبه زیبایی دارد. در این عمل، پزشک متخصص ابتدا پوست پلک را می برد و سپس چربی های اضافه آن را تخلیه می نماید. این کار باعث می شود که پشت چشم چربی جمع شود و چین و چروک های اطراف در نتیجه این چربی باز شده و فرد چهره جوان و شاداب تری می گیرد.

آیا جراحی بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی است؟

با اینکه این عمل عمدتا به جهت زیبایی انجام می شود اما گاهی نیز جنبه زیبایی ندارد و کاملا جنبه درمانی پیدا می کند که مانع آسیب احتمالی به چشم و بینایی فرد گردد. قبل از هر گونه اقدام و تصمیم گیری ابتدا باید نزد یک پزشک متخصص بروید و درباره وی تحقیق کنید. از آنجایی که این عمل حساس است باید پزشکی را انتخاب کنید که از او مطمئن هستید و بهتر است نمونه جراحی های وی را مشاهده نمایید. 

مدت زمان جراحی بلفاروپلاستی

این عمل حدود دو تا سه ساعت زمان می برد. اما یک عمل سرپایی است و فرد می توند به راحتی بعد از عمل به منزل برگردد. گاهی اوقات برای رسیدن به نتیجه مطلوب پزشک توصیه می کند که این عمل در دو مرحله انجام شود. 

بهترین مرکز جراحی بلفاروپلاستی

سن مناسب برای جراحی بلفاروپلاستی

انجام عمل بلفاروپلاستی مختص به گروه سنی خاصی نیست و افرادی که دچار افتادگی پلک شده اند می توانند با انجام این عمل این مشکل را رفع نمایند. اما ماندگاری بلفاروپلاستی برای افرادی که جوانتر هستند بیشتر است و برای افرادی که در دهه 40 یا 50 زندگی شان هستند این عمل 10 تا 12 سال ماندگاری دارد. چرا که با بالارفتن سن دوباره ممکن است پلک حالت جمع شدگی به خود بگیرد. 

مزیت های جراحی بلفاروپلاستی

زمانی که پلک بالای چشم بیش از حد چربی داشته باشد یا پف کند علاوه بر اینکه ظاهر ناخوشایندی دارد، گاهی اوقات سنگین می شود و می تواند باعث اختلالاتی در بینایی فرد گردد. ما زمانی که پوست و چربی های اضافه حذف می شوند فرد دید بهتری پیدا می کند و دیگر حس سنگینی ندارد. 

همچنین وقتی که چربی های زیر پوست چشم کاهش پیدا می کنند، انگر زیر پوست خالی می شود و باعث می شود که پوست حالت افتادگی یا شل شدن داشته باشد. طبیعتا انجام این عمل باعث می شود که پوست به حالت اولیه خود برگردد و چهره فرد شاداب تر و جوانتر شود. 

نکات مهم قبل از عمل 

قبل از عمل ابتدا باید فرد با پزشک خود مشورت کرده و یک سری از آزمایش ها از جمله اشک چشم و بینایی سنجی را انجام دهد. در صورتی که دارویی مصرف می کند  حتما باید آن را با پزشک در میان بگذارد چرا که برخی از داروها مانند ایبوپروفن می توانند ریسک خونریزی در زمان عمل را به طور قابل توجهی افزایش دهند. 

همچنین فرد نباید سه هفته قبل از عمل را سیگار بکشد یا از مشروبات الکلی استفاده نماید. همچنین باید به توصیه های پزشک توجه لازم را داشته باشید. این عمل هم به صورت موضعی و هم به صورت بیهوشی کامل انجام می گیرد. 

مدت زمان زخم و کبودی احتمالی یا ورم در این عمل حدود 15 روز است و در طی این دو هفته فرد باید برای چکاپ و بخیه به پزشک خود مراجعه نماید تا وضعیت او چک شود. دوره نقاهت این عمل خیلی طولانی و سخت نیست. نتیجه نهایی چند ماه بعد از انجام این عمل و مشخص شدن چشم ها مشخص می گردد. 

جراحی بلفاروپلاستی

عوارض جراحی بلفاروپلاستی

برای خیلی ها که قصد دارند این عمل را انجام دهند این سوال پیش می آیند که آیا انجام این عمل عارضه دارد. یکی از عوارض آن مربوط به جای زخم و بخیه است. همچنین با توجه به اینکه این عمل در جای حساسی است ممکن است که بینایی فرد دچار اختلال گردد. خشکی چشم و خارش در اطراف چشم می تواند از دیگر عوارض این عمل باشد که کمی فرد را آزار می دهد. 

همچنین مهارت جراح نیز در به حداقل رساندن این عوارض خیلی حائز اهمیت است. جراحی باید در یک مرکز معتبر بلفاروپلاستی و در یک محیط استریل انجام شود تا فرد دچار عفونت نگردد. در صورت داشتن علائم و مشکلات جانبی باید سریعا با پزشک خود مشورت نمایید. 

نکات مهم برای انجام جراحی بلفاروپلاستی

در جراحی پلک، چند موضوع بسیار حائز اهمیت است که تفاوت یک جراح متخصص کاربلد و یک پزشک بی تجربه را مشخص می‌کند:

اول اینکه نحوه و ناحیه برش پلک بسیار مهم است. جراح متخصص و کاردان ، محل برش را سنجیده انتخاب می‌کند تا کوچکترین لطمه ای به چشم نرسد. متخصص مجرب برش‌ها را با لیزر و به ‌صورت خیلی باریک انجام ‌می‌دهد. برش‌ها باید به گونه ای باشند که بعد از بهبود کامل ، مشخص نباشند و زیبایی فرد را تهدید نکنند.مشاوره بلفاروپلاستی

از طرفی دیگر، شکل بخیه‌ها در جراحی بلفاروپلاستی بسیار مهم بوده و باید با ظرافت هر چه تمام زده شوند. 

پزشکی که در حوزه جراحی بلفاروپلاستی تجربه و تخصص کافی دارد، آن‌چنان بخیه‌ها را ظریف و با حوصله  می‌زند که هم زخم ان خیلی زود بهبود پیدا می کند و هم ردپایی از بخیه‌ها باقی نمی ماند. این نکته در حفظ زیبایی چشم ها بسیار مهم است.

نکته بعد رعایت استانداردهای جراحی است. بسیاری از صدماتی که به چشم ها و یا پلک ها وارد می‌شوند، به خاطر رعایت نکردن اصول جراحی و استانداردها اتفاق می افتد. 

گاها برخی افرد اصرار دارند که پزشک پلک بالا را بیشتر کوتاه کند تا چشم‌ها درشت‌تر دیده شوند. یک پزشک بی‌تجربه با تن دادن به این کار، آسیب جدی به چشم ان فرد می‌رساند که جبران ان تقریبا غیر ممکن است. زیرا با کوتاه شدن بیش از اندازه پلک ، چشم ها دیگر کاملا بسته نمی‌شوند. در نتیجه چشم ها دچار خشکی شده  و به مرور بینایی فرد دچار مشکل می‌ شود. 

پیشنهاد می کنیم مقاله مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی را نیز مطالعه کنید.

بهترین مرکز جراحی بلفاروپلاستی

اکنون که درباره این عمل اطلاعات کافی به دست آوردید، باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به اینکه عمل بلفاروپلاستی نسبتا حساس است و به چهره و صورت فرد ربط دارد باید کلینیکی را پیدا کنید که امتحان خودش را پس داده است. 

ابتدا باید درباره کلینیک تحقیق کنید و با مراجعان آن حرف بزنید. پیشنهاد ما  مرکز پرسابقه و خبره  کلینیک الهام است. نتیجه کار افراد دیگری را که در آن کلینیک الهام این عمل را انجام داده اند مشاهده کنید. شما باید مرکزی را انتخاب کنید که از همه جهت تکمیل باشد تا به نتیجه مطلوب تان برسید. پس حتما این کلینیک را مدنظر خود داشته باشید.

نتیجه گیری

 با بالا رفتن سن، پلک ها شروع به افتادگی و پر شدن از چربی می کنند که می تواند شما را مسن تر و خسته نشان دهد. همچنین می تواند دید محیطی شما را کاهش دهد. بسیاری از افراد بلفاروپلاستی را برای رفع این نقص انتخاب می کنند. رفع افتادگی و خستگی پلک ها و بازگرداندن دید محیطی که به دلیل افتادگی شدید پوست پلک مختل شده است از جمله مشکلاتی است که توسط بلفاروپلاستی درمان می شود.

بلفاروپلاستی https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بلفاروپلاستی دید محیطی را که با افتادگی پلک بوجد می آید، برطرف می کند.

بلفاروپلاستی به طور کلی به صورت سرپایی انجام می شود. از آنجایی که از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود، از شما خواسته می شود تا یک نفر همراه داشته باشید. جراحی معمولاً دو ساعت یا کمتر طول می کشد، اما در بعضی مواقع ممکن است بیشتر زمان ببرد.

از آنجایی که عمل جراحی بلفاروپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود، به محض اینکه بی حسی موضعی از بین رفت و مشخص شد که بازگشت به خانه برای شما بی خطر است، اجازه خواهید داشت به خانه بروید. زمان بهبودی متفاوت است. به طور کلی، بخیه های شما، اگر جذبی نباشند، پس از 10 روز برداشته می شوند و اکثر بیماران پس از یک ماه به طور کامل بهبود می یابند. با این حال، بهبودی ممکن است بیشتر هم طول بکشد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: بهترین مرکز جراحی بلفاروپلاستی دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone