آیا بعد از کاشت ابرو می توان بوتاکس کرد؟

آیا بعد از کاشت ابرو می توان بوتاکس کرد؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

آیا بعد از کاشت ابرو می توان بوتاکس کرد؟

2583

ابروها نقش زیادی در زیبایی چهره دارند. از این رو، افراد زیادی که در جامعه از کم مویی در ناحیه ابرو رنج می برند، کاشت ابرو را انتخاب می کنند. کاشت ابرو یک روش طبیعی برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا است. 

بسیاری از افراد به منظور جوانسازی و رفع چین و چروک ، تزریق بوتاکس انجام می دهند. این افراد می خواهند بدانند که آیا می توان بعد از کاشت ابرو تزریق بوتاکس را انجام داد؟ ما در این مقاله از کلینیک الهام قصد داریم هر آنچه را که نیاز است شما در این رابطه بدانید، در اختیارتان قرار دهیم. در ادامه این مقاله با ما همراه ما باشید.

بوتاکس بعد از کاشت ابرو

اگر به تازگی ابرو کاشته اید و قصد دارید که بوتاکس انجام دهید، بهتر است که این کار را دو هفته ای به تعویق بیاندازید. در حقیقت، بهتر است که یک فاصله دو هفته ای بین کاشت ابرو و بوتاکس وجود داشته باشد. بعد از اینکه شما ابرو می کارید، ناحیه ابرو به طور طبیعی کمی کشیده و متورم می شود. 

این مسئله می تواند پزشکی را که قرار است برای شما بوتاکس تزریق کند، دچار اشتباه کند. از این رو در نهایت ممکن است که شما به نتیجه دلخواه تان نرسید. بوتاکس

بوتاکس 

بوتاکس در واقع یکی از روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های صورت و بدن است. در این روش، نوعی ماده به زیر پوست ناحیه مورد نظر تزریق می شود. این ماده به صورت موقت عضلات آن ناحیه را فلج کرده و به تدریج چین و چروک ها را از بین می برد. 

تزریق بوتاکس به نوعی یک روش غیر تهاجمی به حساب می آید. می توان با کمک این روش مطمئن چین و چروک ها و خطوط ظریف پوست را رفع کرد. افراد بسیاری به منظور جوانسازی از این روش استفاده می کنند. 

کاشت ابروی طبیعی

ابرو یکی از اجزای مهم صورت است و نقش بسزایی در زیبایی چهره فرد دارد.  از این رو بسیاری از افرادی که دارای ابروهای کم پشت هستند، روش کاشت ابرو را انتخاب می کنند. این روش یکی از طبیعی ترین راه ها برای داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. 

در این روش، یک منطقه مانند پشت گوش را به عنوان بانک مو انتخاب می کنند. سپس از طریق روش های متفاوتی فولیکول ها را از پوست خارج کرده و در بخش های مورد نظر در ابروها پیوند می زنند. 

از طریق روش کاشت ابرو می توان به صورت دائم ابروها را ترمیم کرد و مانند سایر روش ها به تکرار و تمدید آن نیاز نیست. اما از آنجایی که ممکن است قطر و رنگ موهای پیوند زده شده در ابرو با جنس خود ابرو فرق کند، ممکن است نیاز باشد که فرد از رنگ ابرو برای یکسان سازی و برقراری توازن در ابروها استفاده کند. 

کاشت ابرو یکی از روش های محبوبی است که افراد آن را انتخاب می کنند. در این روش بین 100 تا800 فولیکول مو باید برداشته و آماده سازی شود. معمولا از روش های fut یا fit برای خارج کردن موها از بخش های مختلف استفاده می کنند.  

بعد از اینکه موها کاشته شد، طی یک دوره مشخص شروع به ریختن می کنندو مجددا موهای جدید در می آید. در ادامه درباره دلمه های بعد از کاشت ابرو توضیح می دهیم.کاشت ابرو

دلمه های بعد از کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو ممکن است دلمه هایی در آن نواحی ایجاد شود که این کاملا طبیعی است. دلمه ها مانند نوعی محافظ عمل می کنند و به راحتی زخم هایی را که روی پوست باز هستند می پوشانند. 

زمانی که برش های کوچکی در پوست داده می شود، این برش ها منجر به خونریزی شده و در نهایت پوسته هایی روی ابرو تشکیل می شود. این پوسته ها معمولا چند روز بعد از کاشت خشک شده و از بین می روند. اما به هیچ عنوان به آنها دست نزنید و آنها را نخارانید.

در روزهای اولی که کاشت ابرو انجام شده است، پیوندها بسیار ضعیف و شکننده هستند. در این زمان هر گونه تماسی ممکن است آنها را تحریک کرده و از بین ببرد. این آسیب ها باعث بروز لکه هایی بر روی پوست می شود و در نتیجه در کار نهایی جراح تاثیر می گذارد. 

این پوسته ها حداکثر یک هفته تا 10 روز پس از کاشت به تدریج از بین می روند و دو هفته بعد از کاشت، پوست شما عاری از هر گونه دلمه است. 

ایا بعد از کاشت ابرو میتوان ابرو را رنگ کرد؟

برای بسیاری از افرادی که به تازگی ابرو کاشته اند، این سوال پیش می آید که آیا می توان بعد از کاشت ابرو، آن را رنگ کرد؟

زمانی که شما به تازگی عمل کاشت ابرو را انجام داده اید، پوست و ابرویتان بسیار حساس است و باید از آن مراقبت کنید تا مجددا دچار ریزش نشود.  

استفاده از مواد شیمیایی از جمله رنگ ها می تواند   فرآیند طبیعی رشد موهای کاشته شده را با اختلال مواجه کند. از این رو 5 تا 6 ماه باید از عمل کاشت بگذرد و موهای کاشته شده مستحکم شوند و سپس اقدام به رنگ کردن ابروها کنید. 

ایا بعد از کاشت ابرو می توان بوتاکس انجام داد؟

همان طور که قبلا گفتیم بوتاکس یک روش جوانسازی است که برای رفع چین و چروک های نواحی مختلف به خصوص صورت مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افرادی که کاشت ابرو را انجام داده اند، می خواهند بدانند که آیا می توان بعد از عمل بینی کاشت ابرو انجام داد یا حتی بعد از کاشت ابرو بوتاکس کرد؟

باید بگوییم که بله مشکلی ندارد، به شرط اینکه دو هفته بعد از عمل کاشت انجام شود. زمانی که شما به تازگی ابروهایتان را کاشته اید ممکن است اطراف آن کمی متورم باشد که این طبیعی است و ناشی از کاشت ابرو است. 

اما این تورم ممکن است پزشکی را که قرار است برایتان بوتاکس را تزریق کند به اشتباه بیاندازد. در نتیجه باعث عدم توازن در تزریق بوتاکس شده و مشکلاتی را برایتان به وجود می آورد. از این رو اگر به کاشت ابرو انجام می دهید، تزریق بوتاکس را حداقل دو هفته بعد از آن انجام دهید. 

مشاوره کاشت ابرو و بوتاکس

سخن آخر

کاشت ابرو یکی از روش های محبوب برای داشتن ابروهای طبیعی و پر است. افرادی زیادی که بنا به دلایل مختلف دچار کم مویی در ناحیه ابرو   های خود هستند، کاشت طبیعی ابرو را انتخاب می کنند. بوتاکس نیز یکی از روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک است. 

این روش غیر تهاجمی امروزه به طور گسترده ای مورد استقبال قرار گرفته است.  آن دسته از افرادی که عمل کاشت ابرو را انجام داده اند، بهتر است برای تزریق بوتاکس ابرو مدت دو هفته صبر کنند تا به نتیجه مطلوبی از هر دو عمل خود برسند. 

از جمله دیگر مواردی که می توانند افراد برای داشتن نتیجه بهتر انجام دهند، انتخاب یک کلینیک عالی است که در این زمینه دارای رزومه قوی باشد و از متخصصان خبره بهره بگیرد. ما در اینجا کلینیک الهام را به شما معرفی می کنیم که از هر دو مورد برخوردار است.  از اینکه تا انتهای مقاله با کلینیک الهام همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. 

بوتاکس https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/licenshttps://clinicelham.com/licensehttps://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بهتر است دو هفته بعد از کاشت ابرو بوتاکس انجام ندهید تا تورم های ناشی از این عمل کاملا خوب شود. زیرا این تورم ها ممکن است پزشک را به اشتباه انداخته و بوتاکس بیش از حد یا کمتر تزریق شود. این مسئله باعث می شود که چهره نامتوازنی پیدا کنید.

بعد از کاشت ابرو ممکن است دلمه هایی در پوست اطراف آن به وجود بیاید که این کاملا طبیعی است. به آنها دست نزنید تا خود به خود از بین بروند. این دلمه ها حداکثر دو هفته بعد از کاشت ابرو به طور طبیعی از بین می روند.

از آنجایی که رنگ ها دارای ساختارهای شیمیایی هستند، ممکن است رشد موهای کاشته شده را با اختلال مواجه کنند. از این رو، بهتر از 5 تا 6 ماه از زمان کاشت ابرو بگذرد و آنگاه آنها را رنگ کنید. استفاده زودتر از زنگ ممکن است باعث اسیب فولیکول های کاشته شده شود.

جای زخم- درد- تورم- عفونت- کبودی- از دست دادن برخی فولیکول های مو در محل جراحی

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: آیا بعد از کاشت ابرو می توان بوتاکس کرد؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone