نمونه و مدل های کاشت ابرو

نمونه و مدل های کاشت ابرو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

نمونه و مدل های کاشت ابرو

2288

ابروها جز یکی از ویژگی های مهم صورت محسوب می شوند و هر نقصی از آن ها  کاملا می تواند در زیبایی چهره افراد تاثیر گذار باشد. برای رفع این نواقص روش های وجود دارد که یکی از آن ها کاشت ابرو است.

به طور کلی، کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی است که عمدتا بین خانم ها رواج دارد. ابرو یکی از نقاطی از صورت است که مرتب و پر بودن آن می تواند تاثیر مستقیمی بر زیبایی فرد داشته باشد. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی که متداول ترین آن عوامل ژنتیکی است، موهای ابرو کم پشتی دارند یا برخی از نقاط ابروی آنها خالی است. 

از این رو، این افراد گزینه مناسبی برای کاشت ابرو به حساب می آیند. اما اگر داشتن ابروهای پر پشت و طبیعی برایتان مهم و حائز اهمیت است باید کلینیک تخصصی را انتخاب کنید که تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارد. کلینیک الهام می تواند گزینه مناسبی در این زمینه به حساب بیاید. چرا که بسیاری از مراجعه کنندگان به این کلینیک، از انجام این عمل کاملا رضایت داشته اند. در ادامه درباره کاشت ابرو و مدل های کاشت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

کاشت ابرو 

کاشت ابرو روشی است که در آن جراح مو را از منطقه ای برداشت و سپس در ناحیه ابرو می کارد. معمولا از موهای گردن و اطراف گوش برای برداشت و ایجاد پیوند ابرو استفاده می شود. پس از برداشتن گرافت های مو، جراح آن ها را تا یک ساعت قبل از کاشت در یک محفظه نگهداری با محلول نمکی سرد قرار می دهد. کاشت ابرو

کاشت ابرو معمولاً با بی ‌حسی موضعی انجام می ‌شود، بنابراین در طول عمل کاشت ابرو فرد چیزی را احساس نمی کند. پس از انجام عمل، ناحیه باز می ماند و پوسته ای در اطراف فولیکول های تازه پیوند شده تشکیل می شود. 

این پوسته ها بخشی طبیعی از روند بهبود هستند و باید پس از چند روز از بین بروند. ممکن است تا پنج روز کبودی و تورم خفیف در ناحیه وجود داشته باشد. اسپری سالین باید هر 2 تا 3 ساعت استفاده شود. معمولاً پزشک برای شما داروهای مسکن، آنتی بیوتیک ها و استروئیدها را تجویز می کند که تا پنج روز پس از جراحی به صورت خوراکی مصرف گردد. 

پس از کاشت اولیه، ابتدا موهای جدید شروع به ریختن می کنند. این کاملا طبیعی است. رشد مجدد مو در ناحیه باید حدود 3 ماه پس از جراحی شما شروع شود. اگر برخی از گرافت‌ ها برداشته نمی‌شوند یا موها آنطور که باید متراکم نیستند، ممکن است مدتی بعد از عمل جراحی بهتر شوند. این بستگی به شرایط فرد دارد و باید از نظر پزشک برخی از شرایط بررسی شود.

مدل های کاشت ابرو 

به طورکلی کاشت ابرو برای افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش یا کم مویی هستند گزینه مناسبی است. اما چیزی که اهمیت دارد این است که بعد از کاشت ابروهای پر پشت و خوبی داشته باشید. شما می توانید در میان مدل های طبیعی کاشت ابرو ،  با مشورت پزشک یک روش را انتخاب نمایید. 

نمونه کاشت ابرو 1

مدل های کاشت ابرو

نمونه کاشت ابرو 2

مدل های کاشت ابرو

نمونه کاشت ابرو 3

مدل های کاشت ابرو


به طور کلی، شما باید با یک پزشک متخصص در این زمینه مشور کنید تا بدانید که بهترین روش کاشت برای شما چیست. همچنین زمانی که پزشک شما متخصص باشد و در این زمینه تخصص لازم را داشته باشد عوارض این عمل برای شما به حداقل می رسد. 

دوتا از روش های کاشت ابرو که بهترین نتایج را داشته اند روش FUT و روش FIT است که نتیجه این عمل ها داشتن ابروهای پر پشت و طبیعی است. این عمل در بیشتری کلینیک ها انجام می شود و کلینیک الهام به صورت تخصصی این عمل را انجام می دهد. 

نمونه و مدل های کاشت ابرو

روش FUT برای کاشت ابرو

در روش FUT ابتدا پزشک موهای مناسب را برای پیوند انتخاب می نماید. معمولا موهای پشت گوش و پشت سر گزینه مناسبی هستند. سپس برش کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد می گردد و قسمتی از پوست آن ناحیه به همراه موها برداشت می شود. 

اما این برش به حدی کوچک است که فقط کمی زخم آن باقی می ماند. سپس نوار بریده شده را زیر میکروسکوپ می برند و فولیکول ها را با دقت بالا از آن جدا می نمایند. در نهایت فولیکول های جدا شده را به ابرو پیوند می زنند. ممکن است که فرد کمی دچار التهاب و قرمزی در بانک مو شود که پس از مدت کوتاهی رفع می گردد.

روش FIT

در روش FIT پزشک در منطقه بانک مو هیچ گونه برشی ایجاد نمی کند و از پانچ های کوچکی استفاده می نماید تا فولیکول ها را از آن منطقه جدا کند و در ابروها بکارد.  بسیاری از افراد که قصد دارند ابرو بکارند به دنبال روش های طبیعی کاشت ابرو مانند میکروگرافت هستند، چرا که در این روش فولیکول ها با دقت بالایی استخراج می شوند و کمترین آسیب متوجه آنهاست.

اما در نهایت باید در رابطه با روش مورد نظر پبا توجه به ویژگی های شما پزشک متخصص نظر بدهد تا بیشتری و طبیعی ترین نتیجه حاصل گردد. پزشک ابتدا بانک مو و تعداد گرافت های مورد نظر را بررسی می نماید تا بتواند ببینید که چه روشی برای شما کارآمد است. 

مشاوره کاشت ابرو

آیا کاشت ابروی طبیعی با مدل و فرم دهی خاصی انجام می شود؟ 

عمل زیبایی کاشت ابرو از جمله روش های زیبایی است که برای به اجرا درامدن نیاز به دقت بالایی دارد. قطعا این را به خوبی می‌دانید که تار‌ مو‌های ابرو در هر قسمت از ابرو جهت‌گیری‌های متفاوتی دارند پس نیاز است پزشک هنگام پیوند، به زاویه کاشت به دقت توجه داشته باشد. 

اگر فرد، پزشک مجربی را برای انجام کاشت ابرو انتخاب نکرده باشد احتمال می رود فرایند کاشت به درستی انجام نشود و فولیکول‌های پیوند‌ شده در جهت اشتباهی قرار بگیرند. پزشکی که بتواند زاویه مناسب کاشت ابرو‌ را به درستی تشخیص بدهد، قطعا کمک می‌کند که فرد در نهایت به همان مدل ابروی دلخواه خود برسد و نتیجه لذت بخشی را تجربه کند. 

متداول ترین مشکلات مربوط به فرم‌دهی ابرو

از متداول ترین مشکلات مربوط به فرم‌دهی ابرو، می‌توان به حالت چمنی یا سیخ شدن ابرو‌ها اشاره نمود که کاندیدای کاشت ابرو را مایوس کرده و ظاهری ناپسند به او می‌دهد. به طور خلاصه، فولیکول‌های مو باید مطابق فرم خاص ابرو کاشته شوند. 

در غیر این صورت فرد نمی‌تواند نتیجه مطلوبی از انجام عمل جراحی کاشت ابروی خود، انتظار داشته باشد. با همه این اوصاف لازم است قبل از انجام پیوند ابرو، از متخصص مربوطه بخواهید انواع مدل کاشت ابرو را در میان نمونه کارهای خود به شما نشان دهد تا از عملکرد و ظرافت کار او مطمئن شوید، و صد البته تمام اقدامات پس از کاشت ابرو را مو به مو انجام دهید.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی برای خیلی ها مهم است، بهتر است  که برای انجام این عمل از یک روش طبیعی و کاربردی استفاده شود. همچنین این عمل باید در کلینیک تخصصی انجام شود که هم فرد بتواند بهترین نتیجه را بگیرد و هم عوارض آن به حداقل خود برسد. پس گاهی اوقات باید هزینه های مربوط به کاشت را نادیده گرفت.

کلینیک الهام یکی از مجرب ترین و تخصصی ترین کلینیک ها در زمینه کاشت ابرو است و بسیاری ازمراجعین به این کلینیک از عملکرد آن رضایت صد در صد داشته اند. امیدواریم که با انتخاب بهترین روش و بهترین کلینیک به نتیجه مطلوب برسید. 


 کاشت ابروhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


کاشت ابرو یک عمل جراحی است، بنابراین قبل از عمل بی حسی موضعی روی فرد اعمال می شود. به این ترتیب فرد در حین عمل احساس درد نمی کند.

کاشت ابرو برای تمام افرادی که در سلامت کامل هستند انجام می شود. جنسیت برای عمل متمایز نیست. عمل کاشت ابرو هم برای خانم ها و هم برای آقایان با موفقیت صورت می گیرد.

کاشت ابرو یک عمل دائمی است. بنابراین، زمانی که فرآیند با موفقیت انجام شود، ریزشی رخ نمی دهد.

کاشت ابرو که توسط یک پزشک مجرب در یک کلینیک با سابقه موفق انجام می شود، می تواند به نتایج کاملا طبیعی دست یابد.

پس از عمل کاشت، ممکن است پس از حدود 8 ماه تا یک سال روند رشد ابرو متغیر باشد. روند بهبودی برای برخی افراد سریعتر، اما برای برخی دیگر کندتر است. بنابراین، این فرآیند در هر فردی می تواند متفاوت پیش برود.

کاشت ابرو عملی نیست که نیاز به بستری شدن داشته باشد. پس از جراحی، فرد می تواند بدون وقفه به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: نمونه و مدل های کاشت ابرو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone