ترمیم و ماندگاری کاشت ابرو

ترمیم و ماندگاری کاشت ابرو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

ترمیم و ماندگاری کاشت ابرو

2305

موهای کم پشت ابرو تمام جذابیت چهره شما را از بین می برد. ترمیم موی ابرو که معمولا در خانم ها مورد توجه قرار می گیرد، بسیار محبوب شده است. موهای نازک و پژمرده ابرو قطعا ما را کسل کننده و غیر جذاب نشان می دهد. 

دلایل متعددی وجود دارد که باعث نیاز به کاشت موی ابرو می شود . این موارد می تواند شامل سوختگی، کندن بیش از حد، استفاده از مداد ابرو بی کیفیت، اختلالات تیروئید، افزایش سن، استرس و عوارض جانبی خالکوبی باشد.

افراد زیادی در اطراف ما هستند که دچار ریزش ابرو می شوند و یا به دلایل گوناگونی از داشتن ابرو محرومند. از جمله دلایل ریزش ابرو اصلاح های زیاد از حد، بالا رفتن سن، استفاده از داروهای شیمیایی است. این افراد برای جبران کم‌ پشتی و ریزش ابرو می توانند به کلینیک الهام مراجعه کنند و در آنجا با مشورت با متخصصان باتجربه، عمل کاشت ابرو را انجام دهند.

شرایط نگهداری از ابروان کاشته شده

پزشکان متخصص برای کاشت ابرو از موهایی که در نواحی پشت سر قرار دارند استفاده می کنند چراکه آن ها از مقاومت فوق‌العاده ای برخوردار هستند. این موها به قدری قوی و طبیعی هستند که پس از کاشت، از موهای ابروی خود فرد رشد سریع تری را دارند. 

ابروهای کاشته بسیار طبیعی می باشند و افراد برای یکدست نشان دادن ابروهای خود باید همیشه اصلاح صورت انجام دهند. کاشت ابرو برای همه افراد یکسان نیست چراکه فاکتورهای داخلی بدن هر فرد با یکدیگر متفاوت است که این فاکتورها عبارت است از:

  • میزان مقاومت فولیکول های کاشته شده

دوام کاشت ابرو به قدر زیادی وابسته به جنس و مقاومت فولیکول های کاشته شده است. همان‌طور که در بالا گفته شد فولیکول های برداشته شده از نواحی گرفته می شود که مقاومتشان در برابر ریزش بالا باشد و انتخاب نواحی اهداکننده بستگی به تجربه پزشک متخصص دارد. 

برای اطمینان از این موضوع باید به کلینیک الهام مراجعه کنید و با متخصص ماهر و کاربلد آنجا مشورت کنید و کاشت ابرو خود را در آن کلینیک انجام دهید.

  • تکنیک های مورد استفاده در کاشت ابرو

تکنیک ها و روش هایی که پزشکان کلینیک الهام برای شما استفاده می کند در ماندگاری کاشت ابرو و نتیجه آن تأثیر فراوانی دارد. انتخاب محل اهداکننده نیز تکنیک دیگر اين کاشت به حساب می آید که تأثیر مستقیمی بر زمان ترمیم کاشت ابرو دارد.ترمیم ابرو

  • مراقبت بعد از کاشت ابرو

ابروهای کاشته شده نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی دارد که این مراقبت ها باعث ماندگاری و دوام بیشتر ابروها می شود. بعد کاشت ابرو دوباره به سراغ پزشک می روید تا پانسمان را باز کند و معاینات لازم را انجام دهد. 

برای ماندگاری بیشتر و بهتر ابروها باید توصیه های پزشک را با دقت انجام داد مثلاً شست و شوی ابروها همان‌طور که پزشک توصیه می کند با روش های مخصوص انجام شود. همچنین اصلاح بی رویه ابروها باعث ریزش فولیکول های کاشته شده می شود.

  • پرهیز از انجام فعالیت های ورزشی و پر تحرک

انجام دادن فعالیت های پرتحرک و ورزشی می تواند سبب ریزش ابروهای کاشته شده شود. پس از گذشت یک هفته از کاشت ابرو، انجام فعالیت های ورزشی سبک و کوتاه مشکلی را به وجود نمی آورد. بنابراین کاشت ابرو و مراقبت از آن بسیار مهم است به طوری که اگر به توصیه های پزشک عمل نکنند موجب ریزش مو و نتيجه نه چندان خوبی می شوند.

  • جنس ابروها

جنس ابروهای فرد نیز تأثیر مستقیمی بر دوام و ماندگاری ابروهای کاشته شده دارد به طوری که جنس ابروها در همه ی افراد متفاوت است و کاشت ابرو نیز بر روی چهره هر فرد متفاوت خواهد بود.

  • رژیم غذایی سالم و مصرف مواد غذایی تقویت کننده ابرو

یکی دیگر از عوامل ماندگاری کاشت ابرو، رژیم غذایی و استفاده از مواد غذایی تقویت کننده ابرو است. سلامتی تمامی اعضای بدن تحت تأثیر مواد غذایی مصرف شده است. اهمیتی رژیم غذایی بعد از کاشت ابرو برای افراد چندین برابر می شود چراکه موهای تازه کاشته شده نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارد‌.

  • استفاده نکردن از دخانیات

تمامی افراد از ضررهای دخانیات آگاه هستند که مصرف دخانیات باعث ریزش ابرو نیز می شود. گفته شده که افرادی که قصد انجام کاشت ابرو را دارند باید حداقل ۱۰ الی ۱۴ روز پس از کاشت، از سیگار کشیدن و سایر دخانیات دوری کنند زیرا این کار به ریزش ابرو کمک می کند.

کاشت ابرو

نکات مهم قبل از کاشت ابرو

کسانی به کاشت ابرو روی می آورند که معمولاً با رشد کم ابرو و یا ریزش ابرو مواجه هستند. بیشتر افراد به دلایلی مثل بالا رفتن سن، بیماری های خاص، شیمی درمانی، ایجاد سوختگی و زخم های بزرگ در آن ناحیه، اصلاح های پی در پی باعث ایجاد کم پشتی و ریزش مو می شود. از جمله نکات و ویژگی های مهم قبل از کاشت ابرو شامل موارد زیر می شود:

  • خواب و رویش ابروها
  • رشد کردن موهای ابرو از زوایای گوناگون
  • متفاوت بودن جنس گرافت های مو
  • سیکل رشد گوناگون موها

مراقبت های بعد از کاشت ابرو چیست؟

  1. پانسمان ناحیه ای که از آنجا گرافت های مو برداشته شده است را روزی ۲ مرتبه عوض کنید
  2. در هنگام استحمام کردن، طوری موهای خود را شست و شو دهید که آب با ابروهای شما تماس پیدا نکند
  3. بعد از گذشت دو روز از کاشت ابرو می توانید به حمام بروید
  4. پس از گذشت ۱۰ روز از کاشت، می توانید بخیه های پشت سر را بکشید
  5. در هفته باید از پمادهای تجویز شده توسط دکتر استفاده کنید
  6. شست و شوی ابروها باید به گونه ای باشد که در ابتدا با شامپو بچه و آب محلول آماده کنید و سپس به آرامی بر روی ابروها بکشید و پس از آن شست و شو را انجام دهید
  7. از داروها و آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط دکتر به طور دقیق و سر ساعت معین استفاده کنید
  8. از مصرف دخانیات در مدت ۱۰ الی ۱۴ روز پرهيز کنید
  9. از اصلاح کردن ابروهای برداشته شده تا ۱۵ روز خودداری کنید
  10. برای مطالعه موارد بیشتر به مقاله مراقبت های پس از کاشت ابرو مراجعه کنید.

تزریق چربی به پشت دستراهکارهایی برای افزایش ماندگاری کاشت ابرو

معمولا ریزش ابروها در بانوان بیشتر به دلیل استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و اصلاح بیش از اندازه پیش می اید. البته موارد دیگری مانند وراثت، کم‌ و نازک بودن ابروان به صورت مادرزادی و بیماری‌هایی مثل سرطان در وقوع  این اتفاق ناخرسند بی‌تاثیر نیستند. برای ماندگاری بیشتر چند توصیه ‌ ساده کاشت ابرو وجود دارد که خوب است پس از کاشت به آن‌ها توجه داشته باشید تا ماندگاری پیوند ابرو از حالت عادی هم بیشتر شود:

  • از لوازم آرایشی معتبر استفاده کنید

لوازم آرایشی تقلبی و بی کیفیت از جمله مداد و سایه ابرو منجر به خارش و التهاب در پوست شده و سیر ریزش ابرو را شتاب میدهد. البته لازم به ذکر است خانم هایی که حتی به لوازم آرایش معتبر هم حساسیت نشان می دهند باید استفاده از مداد و سایه ابرو را برای خود ممنوع کنند.

  • ابروهای خود را نازک نکنید

انتخاب مدل ابرو برای اصلاح تابع مد روز است. اگر مدت زمان ماندگاری کاشت ابرو برایتان اهمیت دارد نباید تارهای کاشته شده را تا مدتی اصلاح کنید. بنابراین توصیه می کنیم هنگام ایمپلنت ابرو، فارغ از مد روز مدلی را انتخاب کنید که به چهره شما بنشیند ( مثلا مدل ابروی شیطونی شاید به همه صورت ها نشیند). اینطوری همیشه چهره ای جذاب و زیبا خواهید داشت. 

پیشنهاد می کنیم مقاله همه چیز درباره میکروبیلدینگ و مزایا و معایب میکروبیلدینگ را نیز مطالعه کنید.میکروبیلدینگ

نتيجه گیری

امروزه برای جبران کم پشتی و ریزش ابروها فقط یک راه حل وجود دارد و آن هم کاشت ابرو به روش طبیعی است. برای این کار باید به میش متخصصان کاربلد و حرفه ای بروید که تجربه کافی در این کار را داشته باشند و توصیه ما به شما کلینیک الهام است که در این کلینیک می توانید نتیجه دلخواه خود را نسبت به کاشت ابرو به دست آورید. 

در ترمیم کاشت ابرو و نگهداری آن باید بسیار دقت کرد چراکه ماندگاری کاشت ابرو از عوامل نام برده شده در بالا سرچشمه می گیرد.


کاشت ابرو https://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


حدود ۴ تا ۶ ماه پس از کاشت ابرو رشد موهای کاشته شده شروع می شود که در هفته های اول پس از کاشت شاهد ریزش موهای کاشته شده هستیم. برای این موضوع به هیچ عنوان نگران نباشید چراکه این کاشت بسیار طبیعی است و پس از گذشت دوره خود، به حال عادی بر می گردد و به رشد خود ادامه می دهد.

در کاشت ابرو می توان کبودی و التهاب هایی را حس کرد که پس از گذشت مدت کمی از بین خواهد رفت. شاید بیمار دچار خارش و یا سوزش در ناحیه اهداکننده شود که این عارضه نیز طبیعی و کوتاه مدت است. در این کاشت برای دیده نشدن عوارض و کاهش حتما انتخاب یک کلینیک خوب بسیار مهم است. شما با انتخاب کلینیک الهام، از خدمات درمانی عالی بهره مند خواهید شد و همچنین شاهد کمترین عوارض خواهید بود.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: ترمیم و ماندگاری کاشت ابرو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone