هزینه های تزریق فیلر

هزینه های تزریق فیلر https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

هزینه های تزریق فیلر

1733

به طور کلی، افراد زیادی از روش تزریق فیلر استفاده می کنند. این روش بسیار کارآمد است و اثر بخشی آن در سریع ترین زمان ممکن خودش را نشان می دهد. تما افراد برای این منظور که اثر بخشی این روش را دو چندان کنند می توانند مراقبت هایی را قبل و بعد از تزریق آن انجام دهند. در ادامه این مقاله به برخی از این مراقبت ها می پردازیم. 

در حال حاضر تزریق ژل یکی از روش های تزریق بسیار تاثیر گذار  برای ناپدید کردن چین و چروک ها و عوامل پیری و  هم چنین اصلاح بعضی از نقص های صورت محسوب می شود. در  واقع بیش تر افراد برای دست یابی به ظاهری زیبا تر و جوان تر از این روش عالی استفاده می کنند. 

اما همان طور که مزایا و نتایج مثبت این روش برای متقاضیان انجام آن مهم است، هزینه های تزریق ژل نیز از اهمیت ویژه ای برای این افراد برخوردار است. تعیین هزینه های تزریق فیلر در نواحی چهره  به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که برای برآورد کردن نهایی آن باید همه این عوامل را در نظر گرفت و به بررسی آن ها پرداخت. اگر تمایل دارید که از قیمت های تزریق فیلر  و همچنن نکات مهم مربوط به تزریق فیلر اطلاع پیدا کنید، پس با ما تا آخر این مقاله همراه شوید.

نحوه تزریق فیلر یا همان ژل

پیش از آن که هزینه های تزریق ژل را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است که  شما را با نحوه انجام آن اشنا کنیم. برای این که از تزریق فیلر در قسمت های گوناگون چهره و بدن استفاده کنید،

باید به  مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کرده و زیر نظر پزشک متخصص مربوط به این حوزه،   این کار را انجام دهید. 

نحوه انجام فیلر خیلی کار پیچیده و دشواری نیست و شما می توانید با رعایت همه نکات ایمنی و مهم آن و بهره گیری از یک تزریق اصولی سریعا پس از انجام، شاهد نتایج عالی و ایده آل شوید.  

در ادامه مراحل انجام تزریق فیلر را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

  • داشتن جلسه مشاوره با دکتر متخصص

پیش از انجام کار باید شما با یک پزشک متخصص مشورت کنید. زیرا در جلسه مشاوره همه جوانب کار مانند شرایط جسمانی فرد و انتظاراتی که فرد متقاضی از انجام این کار  دارد،  را پزشک متخصص مورد بررسی قرار می دهد و تمامی نکات مراقبتی پیش و پس از تزریق را به فرد می گوید.

  • آماده کردن فرد متقاضی برای انجام تزریق فیلر

در جلسه تزریق فیلر، اولین کار آماده کردن فرد متقاضی است. نواحی دقیقی که قرار است ژل تزریق شود و حجم مورد نیاز  ژل برای تزریق مشخص می شود.  منظورمان برای آماده سازی ناحیه تزریق این است، که در صورت نیاز از بی حسی  یا استریل کردن، برای آن ناحیه استفاده شود.

  • انجام شدن تزریق ژل

مهم ترین قسمت این کار زیباسازی، انجام تزریق ژل است. پزشک متخصص و با تجربه تزریق را با استفاده از سرنگ مخصوص در جهت های گوناگون شروع می کند. فرد متقاضی می تواند پس از انجام تزریق ژل شاهد نشانه هایی از نتیجه پایانی کار باشد. 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه های تزریق فیلر

معمولا افراد هنگام تصمیم گیری برای انجام تزریق فیلر  این سوال در ذهن آن ها به وجود می آید که هزینه های تزریق فیلر چگونه است. برای اطلاع از هزینه های دقیق و نهایی  انجام تزریق ژل، باید عوامل بسیاری را مورد بررسی قرار  داد.  در ادامه   اصلی ترین عواملی که بر تعیین هزینه ها تاثیر بسزایی دارند را برای شما شرح می دهیم:

  • ناحیه مد نظر برای تزریق فیلر

ناحیه ای که فرد متقاضی می خواهد  تزریق را در آن جا انجام دهد،  تاثیر گذار ترین عامل بر هزینه تزریق فیلر محسوب می شود.  یعنی هزینه نهایی  به میزان وسعت ناحیه مد نظر و  حساسیت آن قسمت بستگی دارد، و با توجه به این ها افزایش یا کاهش می یابد. به طور مثال هزینه نهایی فیلر گونه با هزینه فیلر چانه یا بینی یکسان نیست.

  • حجم مورد نیاز برای تزریق فیلر

برای کسب نتیجه ایده آل باید حجم ژلی که مورد نیاز است، به اندازه کافی استفاده شود که این حجم مورد نیاز ژل از دیگر عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق محسوب می شود.  مثل حجمی که برای تزریق ژل به لب ها استفاده می شود.

تزریق چربی به پشت دست

به طور مثال افرادی که دارای چین و چروک بیش تری هستند طبیعتاً از حجم  ژل زیاد تری باید برای رفع چین و چروک خود استفاده کنند نسبت به افرادی که دارای خطوط کم تر در چهره هستند، که این باعث بیش تر شدن هزینه های  تزریق فیلر خواهد شد.

  • نوع و برند فیلر تزریقی

امروزه بازار دارای انواع گوناگونی از ژل های تزریقی شده است. که با توجه به کیفیت آن ها و نام برند آن ها هزینه های تزریق فیلر متفاوت است.

  • دستمزد پزشک برای انجام تزریق فیلر

همان طور که می دانید دستمزد پزشکان  به تجربه و تخصص و مهارتی که در انجام این فرآیند زیبایی  دارند، وابسته است بنا بر این هر پزشک متخصص  دستمزد متفاوتی با دیگری دارد.  پس با توجه به پزشک متخصص انتخابی خود باید هزینه متفاوتی را برای انجام تزریق ژل بپردازید.

  • هزینه خدمات مصرفی ارائه شده در مراکز درمانی

هر یک از  مراکز درمانی دارای تجهیزات و امکانات متفاوتی است که در اختیار افراد متقاضی انجام تزریق ژل می گذارند که به طبع از هزینه های گوناگونی برخوردار هستند و قیمت های گوناگونی را برای ارائه خدمات خود به افراد در نظر دارند.

کاهش هزینه تزریق فیلر در نواحی چهره

اگر که ماندگاری تزریق فیلر بیش تر شود، جلساتی که باید تزریق فیلر انجام گیرد از فاصله بیش تری برخوردار می شوند و این فاصله زیاد هزینه را برای شما مقرون به صرفه تر خواهد کرد.

اگر که  در هنگام تزریق ژل بخواهید  از بهترین برند فیلر برای شما استفاده شود و به رعایت همه نکات مراقبتی پیش و پس از انجام تزریق بپردازید، صد در صد تزریق ژل شما از ماندگاری بیش تری برخوردار می شود؛ و جلسات بعدی  با فاصله بیش تری انجام می گیرند و در نتیجه هزینه های تزریق فیلر کاهش می یابند.

 پیشنهاد می کنیم مقاله اقدامات و مراقبت های بعد از تزریق فیلر را نیز مطالعه کنید.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر

برای اینکه اثر بخشی تزریق فیلر بیشتر شود، بهتر است که یک سری کارها را قبل و بعد از آن انجام دهیم. 

  1. بهتر است دو هفته یا یک ماه قبل از تزریق فیلر، کارهای دندانی مانند جرم گیری و سفید کردن را انجام ندهیم. 
  2. یک هفته قبل از تزریق، واکسن نزنید. همچنین اگر سابقع تبخال دارید بهتر است که از دو روز قبل از داروهای ضد ویروسی استفاده نمایید. 
  3. مصرف داروهای رقیق کننده و استروئیدی را یک هفته قبل از تزریق فیلر قطع کنید. 
  4. هفت روز قبل از تزریق مصرف الکل را قطع نمایید. 
  5. دو روز قبل از تزریق محل را موم یا بند نندازید. 
  6. از انجام ورزش های سنگین دو روز قبل و دو روز بعد از تزریق جدا خودداری کنید. 
  7. بعد از تزریق به هیچ عنوان محل تزریق را ماساژ  ندهید. 
  8. تا زمانی که قرمزی و تورم رفع نشده است، در معرض گرما و جای با حرارت بالا مانند سونا قرار نگیرید. 
  9. بهتر است تا دو روز در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید و از ضد آفتاب استفاده نمایید.

نتیجه گیری

تزریق فیلر این روز ها بسیار زیاد در بین افراد خصوصا خانم ها رایج شده است. که هزینه انجام  آن  همان طور که در مقاله بیان کردیم به عوامل بسیاری بستگی دارد. اما نکته ای که باید همه ما همواره به آن دقت کنیم، این است که به هیچ وجه هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنیم. زیرا علاوه بر بحث زیبایی ظاهر سلامتی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، 

چون ماده خارجی با هدف جوان سازی و زیبا سازی به بدن فرد متقاضی وارد می شود. پس پیش از آن که هر اقدامی در رابطه با تزریق ژل انجام دهید، باید به سراغ یک کلینیک خوب و عالی مثل کلینیک الهام مراجعه کرده و از پزشکان ماهر و با تجربه آن کمک بگیرید. 

سپس از پزشک خود در کلینیک الهام بخواهید که برای انجام تزریق ژل، از بهترین مارک و نوع فیلر موجود در بازار استفاده کند. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان بسیار مفید واقع شود و پاسخ تمامی سوالات خود را با خواندن این مطلب کسب کنید.  

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


باید بگوییم خیر، بیمه به هیچ وجه هزینه های مربوط به تزریق ژل را بر عهده نمی گیرد؛ زیرا تزریق فیلر جزو روش های زیبایی به صورت غیر تهاجمی است. به همین جهت افرادی که متقاضی این روش زیبایی صورت هستند، باید بدانند که تمامی هزینه های مربوط را خودشان پرداخت کنند.

میزان عوارض و زمان پیدایش آن ها به نوع ژلی که مورد استفاده قرار می گیرد، بستگی دارد. ولی به صورت کلی اگر شما ژل های طبیعی با اسید هیالورونیک را برای تزریق خود انتخاب کنید و این نوع ژل برای شما استفاده شود، چون این ماده به طور طبیعی در بدن انسان موجود است، عوارض خاصی را به صورت دراز مدت در پی ندارد.

هر دو این ها برای کاهش پروسه و اثرات پیری انجام می شوند، اما باید توجه کرد که تفاوت هایی نیز با یک دیگر دارند. به طور معمول برای زیاد شدن حجم پوست افراد از فیلر استفاده می کنند، در صورتی که بوتاکس با نابود کردن سیگنال های عصبی در عضله منطقه مد نظر به طور موقت و برای مدتی پروسه ایجاد چین و چروک را به تاخییر می اندازد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: هزینه های تزریق فیلر دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone