بوتاکس زیر بغل چه کاربردی دارد؟

بوتاکس زیر بغل چه کاربردی دارد؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

بوتاکس زیر بغل چه کاربردی دارد؟

1650

 بوتاکس ماده ای است که تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن مشکلات پوستی  و ایجاد پوست جوان و صاف خواهد داشت. در اکثر مواقع از بوتاکس برای زیبایی صورت و از بین بردن چین و چروک های موجود در سطح پوست مورد استفاده قرار میگیرد.

نخستین بار بوتاکس در درمان بیماری‌های عضلانی مورد استفاده قرار گرفت و بعد از آن به جنبه زیبایی بخشیدن آن توجه شد. 

در ابتدا از بوتاکس برای درمان ماهیچه ها و عضله ها موجود در بدن استفاده میشد که نتیجه شگفت انگیز در پی داشت. گذر زمان و پیشرفت علم باعث شد تا جنبه های گوناگونی از بوتاکس نمایان شود و یکی از آن ها جلوگیری از تعریق زیاد در نواحی مختلف بدن بود. 

زیر بغل از مهمترین قسمت های بدن به شمار می رود که میزان تعریق در آن بسیار زیاد است. همین عامل باعث شده افراد با مشکلات زیادی در زندگی مواجه شوند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با استفاده از روش های درمانی مختلف میزان تعریق را کاهش دهند. 

در این مطلب به بررسی تخصصی بوتاکس زیر بغل خواهیم پرداخت در ادامه با کلینیک تخصصی الهام همراه باشید. 

بوتاکس

بوتاکس ماده ای است که از طریق تزریق به بافت های زیر پوست نفوذ کرده و فعالیت  این قسمت ها را دچار اختلال خواهد کرد. این ماده هنگامی که وارد سطح  زیرین پوست می شود، باعث  انتشار مواد شیمیایی در آن قسمت شده و در نتیجه عضله ها به صورت موقت فلج خواهند شد. 

این فلج سازی امکان بروز بسیاری از مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک را به طور کامل از بین می برد، اما کاربرد ماده شیمیایی موجود در بوتاکس تنها محدود به مشکلات موجود بر روی پوست نمی شود و در بسیاری از بیماری ها نیز از بوتاکس استفاده میشود.  

جلوگیری از تعریق زیاد، از مهمترین کاربردهای  تزریق بوتاکس است و بسیاری از افراد به دنبال تزریق این ماده برای جلوگیری از تعریق و از بین بردن بوی بد در بدن خود هستند. بوتاکس زیربغل

بوتاکس زیر بغل

زمانی که درمان جدید برای نوع خاصی از بیماری کشف می‌شود، ابتدا لازم است توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار بگیرد. 

بوتاکس زیر بغل، یکی از روش‌های درمانی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده و اگر دچار تعریق زیاد در ناحیه زیر بغل خود هستید، می توانید با استفاده از بوتاکس  به کنترل تعریق بیش از حد بپردازید. 

هایپرهیدوزیس نام علمیه تعریق بیش از حد است که بسیاری از مردم در طول زندگی خود با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. 

در زیر بغل افراد غده های تعریقی وجود دارند که بر اساس فعالیت های مختلف این غده‌ها شروع به فعالیت کرده و باعث ایجاد عرق در بدن خواهند شد. 

زمانی که ماده های موجود در بوتاکس به نواحی زیر بغل نفوذ پیدا میکنند  به سمت غده های تعریق حمله ور شده و با ایجاد نوع خاصی از مواد شیمیایی فعالیت غده های تعریق را کاملاً مختل کرده و در نتیجه میزان تعریق کاهش نسبی پیدا خواهد کرد. مشاوره

هایپرهیدروزیس

غده های تعریق باعث وجود به وجود آمدن عرق در نواحی مختلف بدن از قبیل  زیر بغل، ران ها، پا و پوست موها خواهند شد. اگر میزان فعالیت غده های تعریق از حد نرمال بیشتر باشد در اصطلاح پزشکی بیان می کنیم، هایپرهیدروزیس رخ داده است و این بیماری به دسته های مختلفی طبقه بندی می شود. 

اگر جزو افرادی به شمار می روید که در سنین کودکی و نوجوانی دچار تعریق زیاد شده اید، باید بیان کرد بیماری شما از نوع هایپرهیدروزیس اولیه است.

بر اساس مطالعات صورت گرفته مشخص شد، منشا این بیماری هیجان و اضطراب های زیاد در  این بازه سنی است. اما بسیاری از کارشناسان صحت ادعاهای مطرح شده را به طور کامل رد کرده اند و برای هایپرهیدروزیس اولیه منشا مشخصی معرفی نکرده اند. 

در نوع دوم آن ممکن است شما در حال خواب باشید و یا فعالیت سنگین انجام ندهید اما ناگهان متوجه تعریق شدید در نواحی مختلف بدن خود شوید. این نوع بیماری را اصطلاحا هایپرهیدروز ثانویه نامگذاری کرده‌اند و علت اصلی آن را مصرف بعضی از داروها و یا بیماری های مانند پر کاری تیروئید است. 

از این رو اگر دچار این نوع بیماری هستید، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کرده تا وی معاینه لازم را انجام دهد و سپس مراحل درمان را برای شما شرح دهد، استفاده از بوتاکس یکی از مواردی که مانع است تعریق زیاد در بدن می شود و  با استفاده از مواد شیمیایی جلوی تعریق بیش از اندازه گرفته خواهد شد.بوتاکس

نحوه عملکرد 

بعد از اینکه پزشک متخصص بیماری شما را تشخیص داد، مراحل درمان آغاز می‌شود. در ابتدا شما به کلینیک  مراجعه کرده و پزشک با استفاده از سرنگ های ریز تزریقی در زیر بغل انجام خواهد داد. بوتاکس وارد، لایه های زیرین پوست در زیر بغل می شود و سپس سمی به عنوان بوتولینیوم آزاد خواهد کرد. 

مغز دستور ها را با استفاده از سلول های عصبی به غده های تعریق می رساند. زمانی که ماده شیمیایی موجود در بوتاکس آزاد شد، گیرنده ها به این سلول های عصبی متصل شده و فعالیت آنها را به طور کامل مختل خواهد کرد و در نتیجه میزان تعریق کاهش پیدا میکند.

میزان اثربخشی

  بوتاکس زیربغل تا حدود ۸۰ درصد موثر است و جلوی تعریق بیش از اندازه را خواهد گرفت. اما باید توجه کنید بوتاکس جزو روش های موقتی به شمار می رود و طول عمر اثربخشی آن محدود است. اثرات ماده تزریق شده  در حدود ۴ الی ۶ ماه  برجای خواهد ماند و بعد از آن بدن به حالت قبل از بوتاکس تغییر حالت می دهد.

بنابراین شما مجدد باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا عملیات تزریق بوتاکس را انجام دهد و همین عامل باعث شده تا تزریق بوتاکس به یکی از گرانترین روش های درمان در علم پزشکی تبدیل شود.بوتاکس

مزایای بوتاکس زیر بغل

بوتاکس جزو روش‌های درمانی به شمار می‌رود که تاثیر بسیار زیادی در کوتاه مدت خواهد داشت و مشکل شما به صورت کامل برطرف می شود، به همین دلیل است که از تزریق بوتاکس برای رفع ریزش موهای سر و ابرو نیز کمک گرفته می شود؛ 

از این رو اگر دچار تعریق فراوان در ناحیه زیر بغل هستید در کمترین زمان ممکن میزان تعریق را کاهش خواهد داد. از سوی دیگر امروز بسیاری از  روش های درمانی دارای ریسک های مربوط به خود هستند و در مواردی  آسیب های جبران ناپذیری بر جای خواهد ماند.  

بوتاکس یک روش غیرتهاجمی است که هیچ گونه عوارض جانبی جدی شما را تهدید نخواهد کرد و تنها ممکن است در هنگام بوتاکس احساس خارش و یا حساسیت در ناحیه تزریق شده را داشته باشید که در کمترین زمان ممکن این مشکل برطرف خواهد شد.  

زمانی که پزشک متخصص آماده تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل میشود، بی حسی موضعی را برای ناحیه مشخص شده در نظر خواهد گرفت تا در هنگام تزریق این ماده هیچگونه دردی احساس نکنید.

پس اگر قصد تزریق بوتاکس زیر بغل را دارید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و بدون شک به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهید کرد. 


هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل

  تزریق بوتاکس در ناحیه زیر بغل به عوامل گوناگونی بستگی دارد، بوتاکس یکی از ماده های وارداتی است که توسط شرکت‌های زیادی ساخته می‌شود و قیمت هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند، متفاوت است. 

امروزه بسیاری است افراد سودجو و یا شرکت هایی  که مجوز لازم را ندارند از بوتاکس های ارزان و بی کیفیت استفاده می‌کنند و همین عامل باعث شده دوره درمان طولانی تر شود و همچنین اثرات منفی بر روی بدن داشته باشد.

 از سوی دیگر پزشک پس از معاینه شما تشخیص خواهد داد که غده‌های تعریق موجود در زیر بغل به چه میزان فعال هستند و همین عامل باعث می شود تا میزان بوتاکس تزریقی سنجیده شود. 

جدا از موارد بالا هزینه هایی بابت پزشک نیز باید پرداخت کنید و همه این عوامل باعث شده تا هزینه تزریق بوتاکس چه در زیربغل و چه در نواحی دیگر متغیر باشد، پس بهتر است در ابتدا به پزشک مراجعه کنید تا وی به معاینه  میزان تعریق در زیر بغل بپردازد، تا هزینه درمان را برای شما مشخص کنند.

 بهترین کلینیک برای انجام بوتاکس زیر بغل

 کلینیک الهام به صورت تخصصی در زمینه پوست و مو فعالیت می‌کند و مجموعه ای از پزشکان متخصص و مجرب در کلینیک الهام مشغول به فعالیت هستند و اگر قصد انجام بوتاکس زیر بغل را دارید، بهتر است کلینیک الهام مراجعه کرده تا توسط پزشکان متخصص مورد معاینه قرار بگیرید. 

تمام متریال به کار برده شده در کلینیک الهام جزو بهترین  های بازار است و همچنین میزان هزینه کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. از این رو توصیه می شود اگر به دنبال نتیجه مطلوب برای بیماری خود هستید بهتر از همین حالا وقت مشاوره را رزرو کنید.

اقدامات قبل و بعد از تزریق

اگر قصد تزریق بوتاکس زیر بغل را دارید، باید یک سری اقدامات را قبل و بعد از تزریق انجام دهید. به عنوان مثال برخی  از قرص ها مانند استامینوفن باعث رقیق شدن جریان خون خواهند شد. 

در این موارد  بهتر است از مصرف قرص و انجام یک سری از فعالیت ها مانند شنا کردن خودداری کنید. همچنین در هنگام تزریق بوتاکس ممکن است برخی از عوارض جانبی مانند خارش و یا  آلرژی نسبت به ماده موجود در بوتاکس را احساس کنید، 

این عوارض کوتاه مدت هستند و خیلی سریع برطرف خواهند شد. بعد از تزریق بوتاکس بهتر است از فعالیت هایی که موجب تعریف در بدن شما می شود مانند ورزش های سنگین به طور جدی خودداری کنید چرا که  بین 5 تا 14 روز طول خواهد کشید تا اثر بخشی بوتاکس نمایان شود. 

بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل از فعالیت هایی مانند اپلاسیون یا ورزش های سنگین به طور جدی خودداری شود و بهتر است حداقل 48 ساعت این فعالیت ها را به تاخیر بیندازید. 

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
بوتاکس https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


این بستگی به شدت غده تعریقی شما خواهد داشت. فعالیت غدد تعریقی در برخی از افراد در سطح بسیار بالیی قرار دارد و همین عامل باعث میشود میزان بوتاکس تزریق شده به این افراد بیشتر شود. اما بر اساس مطالعات صورت گرفته مشخص شد، بوتاکس تا 80 درصد مشکل تعریق زیر بغل را برطرف خواهد کرد.

بوتاکس یکی از روش های درمانی در علم پزشکی به شمار میرود و تزریق بوتاکس در آرایشگاه ها غیر قانونی است. از طرف دیگر افراد غیر متخصص مواد بوتاکسی ارزان قیمت موجود در بازار را خریداری میکنند و بدون شک تزریق این مواد عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.پس بهتر است برای تزریق بوتاکس زیر بغل به مراکز درمانی مجاز مراجعه کنید.

مهارت یک پزشک تاثیر بسیار زیادی در اثربخشی درمان خواهد داشت. کلینیک رویا از جمله مراکز درمانی است که به صورت تخصصی در زمینه پوست و مو فعالیت میکند و اگر قصد تزریق بوتاکس زیر بغل دارید تنها کافیست وقت خود را رزرو کرده و سپس پزشکان متخصص به معاینه شما خواهند پرداخت و در صورت نیاز بوتاکس درمانی زیر بغل را آغاز میکنند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: بوتاکس زیر بغل چه کاربردی دارد؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone