آیا تزریق ژل به لب عوارض دارد؟

آیا تزریق ژل به لب عوارض دارد؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

آیا تزریق ژل به لب عوارض دارد؟

1293

این روزها افرادی زیادی به منظور زیبایی کارهای مختلف جراحی و غیر جراحی انجام می دهند. همان طور که می دانید لب یکی از اعضایی است که نقش بسزایی در زیبایی چهره فرد ایفا می کند. از این رو خیلی ها تمایل دارند که لب های برجسته و زیباتری داشته باشند.

کاربرد تزریق ژل به لب

یکی از راه های داشتن لب های حجیم تر و برجسته تر، تزریق ژل است. اما برای بسیاری این مسئله حائز اهمیت است که آیا تزریق ژل به لب عوارض دارد یا خیر. همواره این را در نظر داشته باشید که هر روش درمانی چه تهاجمی و چه غیر تهاجمی ممکن است عوارضی را برای بیمار به همراه داشته باشد. 

اگر هر روش درمانی زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، عوارض ناشی از آن به حداقل ممکن می رسد. ما در این مقاله از کلینیک الهام قصد داریم تا درباره تزریق فیلر به لب و عوارض آن اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه با ما همراه ما باشید. 

عوارض تزریق ژل به لب 

بسیاری از افراد به ویژه خانم ها تمایل دارند که لب هایی حجیم و برجسته داشته باشند. از این رو روش تزریق فیلر را که بسیار متداول است انتخاب می کنند. اما مسئله ای که در این رابطه حائز اهمیت است این می باشد که باید برای انجام اینکار از ژل های با برند معتبر استفاده نمایید.

همچنین نکته دیگر این است که برای به حداقل رساندن عوارض احتمالی ناشی از تزریق ژل، باید این کار توسط پزشک متخصص و در یک کلینیک معتبر انجام شود. 

کلینیک الهام با سال ها تجربه در این زمینه خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه می دهد. 

متاسفانه استفاده از ژل های نامعتبر در مراکز غیر مجاز می تواند عوارض جبران ناشدنی را برای افراد به همراه داشته باشد. از این رو برای انجام تزریق فیلر به آرایشگاه ها  و یا مراکز متفرقه مراجعه نکنید. 

تزریق ژل غیر بهداشتی در مراکز این چنینی می تواند عوارض جبران ناشدنی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه درباره برخی از عوارض احتمالی تزریق ژل توضیح می دهیم. 

تزریق فیلر لب

ایجاد زخم در محل تزریق

اگر عمل تزریق به درستی انجام نشود، ممکن است در اطراف لب فرد و در نواحی تزریق زخم هایی ایجاد گردد. فیلرهای تزریق دارای اسید هیالورونیک هستند.

به همین دلیل اگر مقدار بیش از حد از این ژل ها داخل منافذ پوست گردند، کلاژل سازی مختل می گردد و به تدریج پوست خشک شده و دچار زخم می شود.  

همچنین در برخی از مواقع ممکن است تزریق بیش از حد ژل عمل کلاژن سازی را به کلی متوقف کند. این باعث می شود که فرد دچار زخم های عمیق پوستی گردد. 

ایجاد حساسیت 

در برخی مواقع ممکن است که فرد بعد از انجام عمل تزریق دچار حساسیت شود. با این حال این مورد به ندرت پیش می آید. معمولا زمانی از یک ژل نامرغوب برای تزریق استفاده شود، مشکل حساسیت به وجود می آید. 

به همین دلیل، برای اینکه این عارضه را به حداقل برسانید تزریق ژل را زیر نظر پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر انجام دهید. 

تزریق ژل لب

آسیب به بافت لب

زمانی که یک ماده خارجی به لب تزریق می شود، در بافت ها اختلال ایجاد می کند. این باعث می گردد که بافت ها به تدریج آسیب ببینند. در بسیاری از مواقع، هر عضوی از بدن که دچار آسیب می شود ناشی از اختلال عملکرد در بافت آن است. 

برای مثال، زمانی که پوست دچار پیری زودرس می شود به این دلیل است که الاستین و کلاژن پوست عملکرد نادرستی دارند و ممکن است باعث کاهش آبرسانی به پوست گردند. از این رو زمانی که یک ماده خارجی مانند اسید هیالورونیک به بدن تزریق می شود، باعث تقویت این دو ماده می شود. 

اما اگر تزریق این ماده بیش از حد لازم باشد، عملکرد بدن دچار اختلال شده و در نتیجه عوارض خودشان را نشان می دهند.

عفونت لب 

یکی دیگر از عوارض تزریق ژل عفونت لب است که می تواند باعث عفونت های پئستی نیز گردد. برای جلوگیری از بروز این مشکل، حتما قبل از تزریق با یک پزشک متخصص مشورت نمایید  تا در صورت نیاز جنس لب شما مورد آزمایش قرار بگیرد. در این جلسه با توجه به نقطه مورد نظر شما دکتر به شما خواهد گفت که تزریق ژل بهتر است یا چربی و چه جنسی مناسب است!

مشاوره و رعایت نکات و مراقبت های بعد از تزریق فیلر باعث می شود که خطرات احتمالی ناشی از تزریق ژل به لب به حداقل ممکن برسد. 

علائم عفونت ژل لب

گاهی اوقات ممکن است که بعد از تزریق ژل به لب ها، ژل لب دچار عفونت شود. اما برای خیلی ها ممکن است که این سوال پیش بیاید که از کجا می توان متوجه شد ژل لب دچار عفونت شده است یا خیر. علائمی وجود دارد که می توان از روی آنها متوجه عفونت لب شد. 

اگر به تازگی تزریق ژل به لب را انجام داده اید و علائمی مانند تب، حساس شدن لب ها نسبت به لمس، التهاب و قرمزی، برجستگی و تورم، توده چرکی و عدم توانایی در حرکت دادن آنها را دارید، حتما مسئله را با پزشکتان در میان بگذارید زیرا ممکن است دچار عفونت ژل لب شده باشید. باید هر چه سریع تر آن را درمان نمایید. 

کبودی و تورم بعد از تزریق

کبودی و تورم لب یکی دیگر از عوارض احتمالی ناشی از تزریق ژل است. این عارضه مسئله جدی ای نیست و اگر بیمار کمی استراحت کند مشکل برطرف خواهد شد. در برخی مواقع، پزشک داروهایی را برای برطرف نمودن کبودی و تورم ناشی از تزریق تجویز می کند. 

در برخی مواقع ممکن است که این عارضه تا مدت بیشتری روی لب بیمار باقی بماند و به تدریج از بین برود. 

موارد منع تزریق ژل به لب 

تزریق ژل  لب برای برخی از افراد ممنوع است. از این رو این افراد باید از تزریق ژل به لب هایشان جدا خودداری کنند زیرا ممکن است متحمل آسیب های جبران ناپذیری شوند. 

 زنان باردار و شیرده، افراد دیابتی، افراد مبتلا به بیماری های قلبی، افرادی که سابقه سکته مغذی و قلبی دارند، افرادی که دچار بیماری های خود ایمنی مانند ام اس هستند و یا بیماران تنفسی باید از تزریق ژل جددا خودداری نمایند. از این رو اگر شما دچار این بیماری ها هستید حتما با پزشکتان در میان بگذارید. در غیر این صورت عوارض ناشی از تزریق ژل تمام و کمال به عهده خودتان است.


تزریق فیلر

طریقه وارد شدن ژل به بافت پوست

زمانی که سن افراد بالا می رود، میزان تولید اسید هیالورونیک به طور قابل توجهی در پوست کاهش پیدا می کند. این مسوله باعث می گردد که پوست به تدریج دچار پیری و افتادگی شود. اسید هیالورونیک در همه سلول های پوستی وجود دارد و فضای خالی بین کلاژن و الاستین را پر می نماید. 

این باعث ماندن آب در منافذ می شود و پوست را جوانتر نگه می دارد. در صورتی که منافذ پوست به خوبی آبرسانی نشوند، سلول های پوستی به تدریج عمرشان کاهش پیدا می کند و چین و چروک ها خودشان را نشان می دهند. 

ژل های تزریق دارای مقدار مناسبی از اسید هیالورونیک هستند. زمانی که این ژل وارد پوست می گردد، خیلی سریع چین و چروک و فرو رفتگی ها را آبرسانی می کند و در نتیجه فرد پوست شاداب و جوانی خواهد داشت. 

از این رو اگر این ماده به درستی و به اندازه لازم وارد پوست شود، عوارض زیادی به همراه ندارد. با این حال معمولا تزریق ژل به لب عارضه ای بیشتری نسبت به تزریق ژل به پوست دارد چرا که لب ها دائما در حال حرکت اند. 

از این بعد از تزریق به مراقبت بیشتری نیاز دارند. همچنین تزریق ژل لب باید به صورت درستی انجام شود. از این رو حتما عمل تزریق را در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا عوارض ناشی از آن به حداقل ممکن برسد. 

به طور کلی، می توان گفت که افرادی زیادی به منظور زیبایی و برجسته کردن لب ها، عمل تزریق ژل به لب ها را انتخاب می کنند. این عمل نیز مانند بسیاری از موارد درمانی دیگر دارای مزایا و معایب خاص خودش است. 

برای به حداقل رساندن عوارض ناشی از تزریق ژل به لب ها، باید عمل تزریق را در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با سال ها تجربه در این زمینه در خدمت شماست. 

جمع بندی

تزریق ژل به لب یک تصمیم شخصی است. اگر می‌خواهید اندازه لب‌های خود را افزایش دهید، به یک متخصص خبره یا یک کلینیک مشهور و معتبر مراجعه کنید تا در مورد گزینه‌های نظر خود با پزشک مربوطه مشورت کنید.

تزریق ژل به لب با مدل های جذاب می توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند، اما باید توجه داشته باشید که این کار زیبایی موقتی است. به طور متوسط هر 12 تا 18 ماه یکبار نیاز به پرکننده لب جدید دارید.

تزریق ژل به لب https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


هر روش درمانی و زیبایی در کنار مزیت هایی که دارد، معایبی نیز به همراه دارد. از عوارض تزریق ژل می توان به کبودی و تورم، امکان عفونت و آسیب به بافت لب اشاره کرد.

زنان باردار و شیرده، افراد دیابتی، افراد مبتلا به بیماری های قلبی، افرادی که سابقه سکته مغذی و قلبی دارند، افرادی که دچار بیماری های خود ایمنی مانند ام اس هستند و یا بیماران تنفسی نباید ژل تزریق کنند.

این عارضه نادر است و به ندرت رخ می دهد. اما گزارش شده است که در برخی موارد فرد دچار حساسیت می شود. از این رو افرادی که سابقه حساسیت دارند، بهتر است که در ابتدا این مسئله را با پزشک در میان بگذارند تا در صورت نیاز ابتدا روی لب آنها آزمایش انجام شود.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: آیا تزریق ژل به لب عوارض دارد؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone