تفاوت هایفو و ژل پروفایلو چیست؟

تفاوت هایفو و ژل پروفایلو چیست؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تفاوت هایفو و ژل پروفایلو چیست؟

1129

با بالا رفتن سن، کم کم چین و چروک ها خودشان را نشان می دهند. اما این مسئله برای بسیاری از افراد به ویژه خانم ها خیلی خوشایند نیست. از این رو به دنبال راهی هستند برای رفع این چین و چروک ها یا کمتر کردن آنها هستند.

خوشبختانه علم پزشک پیشرفت های زیادی در این زمینه کرده است. امروزه، روش های مختلفی برای جوانسازی وجود دارد. بسیاری از پزشکان زیبایی امروزه از هایفو و ژل پروفایلو بهره می گیرند. ما در این مقاله قصد داریم درباره تفاوت هایفو و ژل پروفایلو اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه با کلینیک الهام همراه باشید. 

جوانسازی پوست 

بخش طبیعی از روند پیری ظاهر شدن چین و چروک ها روی پوست است.  اما این مسئله برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. خیلی ها با دیدن چین و چروک روی صورت شان ناراحت می شوند. وقتی سن شما بالا می رود، به طور طبیعی تولید کلاژن در پوست شما کاهش پیدا می کند. 

در نتیجه چین و چروک ها خودشان را نشان می دهند و به تدریج پوست دچار افتادگی می گردد. علاوه بر سن، عوامل مختلف دیگری در بروز چین و چروک ها تاثیر می گذارند. از جمله مهم ترین این عوامل می توان به کمبود آب بدن، سبک غذایی نا سالم، سیگار کشیدن و زیر نور مستقیم آفتاب بودن اشاره کرد.

چین و چروک ها خودشان را در سراسر بدن نشان می دهندو تنها مختص پوست صورت نیستند. از جمله راه هایی که می توان از طریق آن پوست را سفت کرد هایفو و ژل پروفایلو است. در ادامه در رابطه با هر یک این روش ها اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. تزریق ژل صورت

فرق بین هایفو و ژل پروفایلو

برای اینکه تفاوت بین هایفو و ژل پروفایلو را بهتر درک نمایید ما درباره هر یک از اینها به طور جداگانه توضیح می دهیم. 

  • هایفو 

هایفو در واقع نام مخفف امواج متمرکز فراصوتی است که به شکل پرتو های لیزری به پوست تابانده می شود. با توجه به شدت تابش، این امواج در عمق های مختلف پوست در زیر آن جمع می گردند و باعث می شوند که منبع کوچکی از انرژی گرمایی ایجاد شود.  

این گرما باعث می شود که پوست تحریک به کلاژن سازی شود. در نتیجه پوست می تواند ترمیم یابد. 

همان طور که می دانید یکی از عوامل مهمی در که سفت شدن پوست مورد نیاز است، کلاژن می باشد. بنابراین از این طریق پوست سفت تر می گردد. زیرا پوست شروع به تولید کلاژن می کند. در این حالت ظاهر پوست شما جوانتر خواهد شد و پوست شاداب تری خواهید داشت. مشاوره تزریق ژل

برای چه بخش هایی از صورت می توان از هایفو استفاده نمود؟

این روش عمدتا برای رفع چین و چروک ها و علائم پیری  در اطراف دهان و چشم ها روش بسیار ایده آلی است. همچنین با کمک این روش می توان افتادگی پوست در نواحی گونه را کاهش داد. می توان از این امواج فراصوت با شدت های مختلفی استفاده نمود. 

بستگی به این دارد که برای چه بخشی از صورت می خواهید از آن استفاده کنید. پزشک متخصص متناسب با مشکل شما شدت امواج را مشخص خواهد کرد.  اما معمولا برای اطراف دهان و بالای چشم، شدت این اموات فراصوت کمتر است. علت این امر این است که پوست این نواحی نازک تر و حساس تر می باشد. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از هایفو برای جوانسازی پوست پایین گردن و گردن نیز استفاده می کنند. این روش به کمتر شدن علائم غبغب کمک می کند و پوست گردن شما در این نواحی سفت تر خواهد شد. 

جلسات مورد نیاز برای هایفو

تعداد جلسات بستگی به مشکل شما و انتظار نهایی شما دارد. می توان در دراز مدت از این روش استفاده نمود. خیلی ها با انجام یک جلسه هایفو به نتایج قابل توجهی رسیده اند.  اما در برخی موارد ممکن است که فرد به بیش از یک جلسه درمانی نیاز داشته باشد. نتیجه حاصل از انجام هایفو بالافاصله خودش را نشان نمی دهد و حدود بیست روز طول می کشد  تا نتیجه نهایی را ببینید. تزریق فیلر

ماندگاری نتیجه هایفو 

ماندگاری این روش به فاکتورهای گوناکونی بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر فرق می کند. به طور متوسط ماندگاری این روش حدود شش ماه است. اگر شما فردی هستید که به پوست تان اهمیت می دهید و از آن مراقبت می نمایید، ممکن است ماندگاری این روش را در دراز مدت مشاهده کنید. 

بهبودی بعد از هایفو

هایفو یک روش سرپایی است و دوره نقاهت ندارد. طبیعتا بعد از انجام درمان ممکن است پوست شما کمی قرمز شود اما ظرف چند روز این مشکل شما رفع خواهد شد. بعد از درمان پوست شادابی خواهید داشت و می توانید به زندگی روزمره خود بازگردید. 

به خاطر داشته باشید که روش هایفو رزوش دردناکی نیست. بعد از انجام این درمان پزشک به منظور بهتر نمودن صورت از سرم استفاده می کند. گاهی پزشکان توصیه می کنند که این سرم را تهیه نمایید و به صورت یک روز در میان از آن استفاده کنید.

  • ژل پروفایلو 

ژل پروفایلو در حقیقت یک درمان تثبیت شده از اسید هیالورونیک مرطوب کننده به حساب می آید. این درمان در نوع خود اولین است. بعد از اینکه این ژل یا فیلر به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد، باعث تحریک سنتز طبیعی کلاژن پوست می شود که تاثیرات ضد چروکی و ضد پیری دارد. 

در حقیقت، این فیلریک درمان بسیار خوب برای بازسازی نمودن پوست به حساب می آید. بعد از تزریق افراد ظاهر جوانتر و پوست شاداب تری خواهند داشت.  این درمان بیشتر به کسایی که پوست شان دچار کم آبی است و ظاهر کسل و خسته دارد پیشنهاد می گردد. 

از سن سی سالگی به بعد پوست اسید هیالورونیک، الاستین و کلاژن قابل توجهی را از دست می دهد. این روش درمانی می تواند باعث شود که پوست به آرامی شروع به تولید کلاژن نماید. این امر باعث از بین رفتن چین و چروک ها خواهد شد. 

فیلر پروفایلو همچنین خاصیت آبرسانی دارد و باعث می گردد که رنگ و بافت پوست شفاف تر شود. نتیجه نهایی حاصل از تزریق ژل پروفایلو کاملا طبیعی است. اسید هیالورونیک که در این فیلر وجود دارد در طی مدت زمان یک ماه به تدریج آزاد می گردد. در این مدت ژل پروفایلو مانند یک کاتالیزور عمل می کند  و پوست را تحریک به کلاژن سازی می نماید.  (عوارض احتمالی تزریق فیلر)

کاندیدای مناسب برای ژل پروفایلو

هم خانم ها و هم آقایان می توانند  این ژل را تزریق کنند.  افرادی که 40 تا 50 سال دارند و پوستشان حالت شلی کم یا متوسط دارد  می توانند این ژل را تزریق نمایند.  با کمک این فیلر پوست سفت شده و چین و چروک ها و اثرات پیری از بین می روند. همچنین با توجه به اینکه این ژل از شل شدن پوست جلوگیری می کند گزینه خوبی برای افراد 30 ساله است که بتوانند روند پیری خود را معکوس نمایند. 

تزریق فیلر

برای چه مناطقی می توان ژل پروفایلو را تزریق نمود

می توان برای نواحی صورت، پایین  و بالای گردن ژل پروفایلو را تزریق کرد. این ژل باعث شفت شدن پوست می گردد.   برای بخش هایی از بدن که مستعد چین و چروک هستند مانند پشت دست ها و زانو نیز این فیلر تزریق می شود. 

بعد از پر کردن سرنگ با ژل پروفایلو  آن را به 5 نقطه در هر طرف صورت تزریق می نمایند.  مدت زمان این درمان بین 10 دقیقه تا یک ربع است. برای اینکه فرد دردی را احساس نکند از بی حسی موضعی استفاده خواهد شد. 

جلسات مورد نیاز برای ژل پروفایلو

معمولا برای اینکه فرد به نتیجه مطلوبی برسد باید در فواصل یک ماهه دو سه جلسه این ژل را تزریق نماید. بعد از آن برای حفظ نتیجه این ژل را هر شش ماه یک بار تزریق می کنند.  به خاطر داشته باشید که اثر ژل پروفایلو به دلیل اینکه یک ماده بازسازی زیستی است زمان بر می باشد. 

بنابراین نتایج نهایی این روش فوری نیست. پوست شما طی مدت زمان یک ماه به تدریج بهتر خواهد شد.  قبل از تزریق ژل از داروهای استروئیدی به هیچ عنوان استفاده نکنید. همچنین پس از درمان را نیز ناحیه مورد نظر را لمس نکنید. تا یک روز بعد از تزریق ژل کار سنگین و ورزش نکنید. تزریق ژل

سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید هم هایفو و هم ژل فایلو هر دو برای جوانسازی و رفع چین و چروک ها و سفت کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرند. برای اینکه بدانید که کدام روش برای شما مناسب است باید به پزشک مراجعه نمایید تا با توجه به شرایط تان پزشک در این باره تصمیم بگیرد. 

کلینیک الهام با سالها تجربه و برخورداری از کادری مجرب و پزشکان متخصص می تواند خدمات خوبی را در این زمینه به شما مراجعین عزیز ارائه دهد. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد. 

https://clinicelham.com/license

تزریق ژل https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


هر دو این روش ها برای سفت کردن پوست و جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرند. اما اینکه کدام روش برای شما مناسب تر است بستگی به خودتان و نظر پزشک دارد.

بله. بعد از انجام هایفو فرد می تواند فعالیت های روزمره خود را انجام دهد و نیازی به دوره نقاهت وجود ندارد.

خیر. به دلیل ساختار این ژل، تاثیرات آن به تدریج خودش را نشان می دهد. از این رو باید حداقل بیست روز صبر کنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تفاوت هایفو و ژل پروفایلو چیست؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone